וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציונים: מרציאנו ובן חיים הבלם 8, טיבי 7, דגני 5, ומה עם גוטמן?

6.9.2015 / 21:05

שוער הנבחרת השרה ביטחון על ההגנה וסיפק שתי הצלות נפלאות, הבלם הפגין קלאסה של שחקן הגנה בריטי, דגני ובן הרוש התגברו על הבהלה מהפתיחה וזהבי בקושי נגע בכדור. ציוני התיקו בקרדיף

AP
שוער נבחרת ישראל אופיר מרציאנו. רויטרס
יופי של משחק. אופיר מרציאנו/רויטרס

אופיר מרציאנו - 8

אחרי המנוחה על המגרש מול אנדורה, נדרש לעבוד כבר אחרי שתי דקות וצבר ביטחון בזכות הנגיעה הראשונה. מנע שער מאנדי קינג בדקה השמינית והשרה שקט על ההגנה. קינח עם הצלה גדולה בדקה ה-67, עמד באתגר גם מול בייל לקראת הסיום ובסך הכול יכול להיות מרוצה מאוד מההופעה. גם גוטמן.

אלי דסה - 6

הוולשים פתחו את המשחק בלחץ דרך האגף שלו, אבל דסה קיבל את העזרה והחזיק מעמד, כולל כמה חילוצי כדור טובים. רק כמו בשרלרואה, ספג צהוב מטופש על בזבוז זמן בהוצאת כדור חוץ בסיום המחצית. אלא שאדום לא היה, וגם היכולת השתפרה.

אוראל דגני - 5

ההפתעה של גוטמן בהרכב. לעתים עם יותר מזל משכל. המיקום הרע כמעט עלה ביוקר במחצית הראשונה, עבירה מיותרת וצהוב כמעט עלו ביוקר בשנייה. בסופו של דבר, היה שותף לשמירה על שער נקי ולא נכנע לבייל, אז הציון עולה.

טל בן חיים - 8

שר ההגנה הישראלי. השתמש בניסיונו העשיר מהפרמיירליג והתאקלם היטב לסגנון המשחק של ויילס. לא חשש ממאבקים פיזיים והיה היחיד בהגנה שלא נבהל כאשר הכדור הגיע לרגליו. הופעה של בלם בריטי קלאסי.

איתן טיבי - 7

בניגוד להופעה החלשה במשחק הקודם מול ויילס, היה הרבה יותר רגוע וסייע לבן חיים בהגנה על הרחבה של מרציאנו. מנע מבייל וראמזי לייצר מצבים וניצל כשהשופט לא זיהה נגיעת יד ברורה שלו ברחבה במחצית השנייה.

עומרי בן הרוש - 5

מבוהל מאוד מהרגע הראשון. ביצע כמה טעויות שהובילו להתקפות של ויילס מהצד שלו, אבל התאושש במחצית הראשונה אחרי הפתיחה המהוססת. עדיין, לא ברמה מספקת להרכב הנבחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גארת' בייל שחקן נבחרת ויילס (ימין) מול אוראל דגני שחקן נבחרת ישראל. GettyImages
יצא מהפאניקה. אוראל דגני מול גארת' בייל/GettyImages

ניר ביטון - 5

הרבה פחות טוב מההופעות הקודמות שלו. איבד שני כדורים כבר בדקות הפתיחה, בעמדות מסוכנות, וביטחונו נפגע. לא התאים את עצמו לתפקיד השחקן האחרון בקישור.

ביברס נאתכו - 5.5

לא הצליח להוציא את ישראל להתקפות במחצית הראשונה, איבד כמה כדורים בצורה רשלנית, אבל עשה את עבודתו מבחינה טקטית ולאחר ההפסקה היה הרגוע מבין שחקני הקישור. היה חתום על הבעיטה הראשונה של ישראל, אחרי 69 דקות, לשמיים.

בירם כיאל - 5

קיבל את המקום בהרכב כחלק מהשינוי הטקטי, תרם את חלקו מבחינה הגנתית ועזר לצופף את מרכז השדה, אך התקשה להוציא את הנבחרת קדימה ונגע בכדור פחות משני חבריו לקישור עד המחצית. היה גם האיש שפינה את מקומו בהפסקה.

האל רובסון קאנו שחקן נבחרת ויילס נגד ניר ביטון. GettyImages
פחות טוב מהמשחקים הקודמים. ניר ביטון/GettyImages

ערן זהבי - 5

רוב הזמן היה לבד מול שלושה או ארבעה וולשים, באזור מחצית המגרש. במצב כזה, גם הכוכב הכי חם של הכדורגל הישראלי לא יכול להושיע. לא איים על השער ולא התקרב לרחבה. לפחות סייע בהורדת הלחץ מהחלק האחורי.

מונס דאבור - 5

שיחק 45 דקות, במחצית בה ישראל בקושי חצתה את קו מחצית המגרש. נאלץ בעיקר לרדוף אחרי שחקני ויילס, נלכד בנבדל אחד וביצע שלוש עבירות, שאחת עלתה לו בצהוב. תרומה התקפית כלל לא הייתה.

טל בן חיים הבלם (מימין) עם ערן זהבי, נבחרת ישראל. AP
בלי איומים על השער. ערן זהבי לצד טל בן חיים/AP

מאמן: אלי גוטמן - 7

השיג את אשר רצה. נכון, המערך בפתיחה לא התאים (ואולי גם שניים מהשחקנים) אבל אחרי שחלפה הפאניקה הראשונית, גם הוא שם לב לבעיות וביצע בפתיחת המחצית השנייה חילופים טובים שהוציאו את ישראל (מעט) קדימה והקטינו את השליטה של ויילס. בסופו של דבר, התכנית הצליחה.

מחליפים:

תומר חמד (החליף את דאבור, 46) - 5

יכול היה לקנות את עולמו עם אותה נגיחה שחלפה מעל השער לקראת הסיום.

טל בן חיים (החליף את כיאל, 46) - 5.5

הוסיף כוח ומרץ לחלק הקדמי ויצר מצב וחצי להבקעה, מה שלא היה במחצית הראשונה.

בן שהר (החליף את זהבי, 90)

שחקן נבחרת ישראל טל בן חיים נגד ג'אז ריצ'רדס  שחקן ויילס. GettyImages
הוסיף מרץ. טל בן חיים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully