וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון ביורובאסקט: רוסיה וספרד נואשות להתאושש מהאכזבות

הנבחרת של פשוטין חייבת ניצחון על פולין (16:00, ספורט5), זו של סקאריולו תפגוש את טורקיה לקרב ענק (22:00, 5+). צרפת תקווה להישאר מושלמת מול בוסניה, יוון וקרואטיה יתעמתו במפגש מסקרן

שחקן נבחרת ספרד סרחיו יול מול שחקן נבחרת סרביה נמניה נדוביץ'. GettyImages
אסור להפסיד שוב. יול/GettyImages

אחרי מספר הפתעות ומשחקים מסקרנים, אליפות אירופה בכדורסל תיכנס מחר (ראשון) ליומה השני. מלבד משחקה של ישראל מול פינלנד נקבל 11 משחקים נוספים, כשבמוקד שלושה מפגשים מסקרנים מאוד: סרביה תפגוש את גרמניה וטורקיה את ספרד בבית ב', בעוד בבית ג' יתעמתו יוון וקרואטיה. בבית א' של נבחרת ישראל תקווה רוסיה להתאושש מההפסד לכחולים-לבנים כשתפגוש בפולין.

seperator

בית א'

רוסיה - פולין (16:00, ספורט5)

ההפסד הדרמטי לישראל לא היה בתכניות של רוסיה, שיודעת שמפלה נוספת עלולה להקשות עליה מאוד לעבור שלב. הנבחרת של יבגני פשוטין נראתה טוב מאוד במחצית הראשונה אך נתקעה לגמרי בחצי השני וראתה את עומרי כספי, ליאור אליהו וגל מקל משלימים מהפך גדול. פולין, מנגד, עשתה את המוטל עליה עם 64:68 על בוסניה, וניצחון נוסף עשוי להבטיח לה מקום בשמינית הגמר.

צרפת - בוסניה (22:00)

הטריקולור נאלצו לעבוד מאוד, מאוד קשה מול פינלנד במחזור הפתיחה, והבינו שעל אף יתרון האיכות והביתיות, אסור להם לזלזל באף נבחרת. הבוסנים שהגיעו ללא כוכביהם הגדולים ביותר החזיקו מעמד מול פולין, אך בסופו של דבר החטיאו זריקות גורליות ופספסו הזדמנות גדולה להשיג ניצחון ראשון בטורניר, וכעת קשה לדמיין אותם מפתיעים את המארחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן נבחרת צרפת טוני פארקר חוגג. רויטרס
יישאר מושלם? פארקר/רויטרס

בית ב'

סרביה - גרמניה (16:00, 5 גולד)

מפגש מרתק בין שתי מנצחות: סרביה היתה אמונה על התוצאה המרשימה של יום המשחקים הראשון, כשגברה על ספרד 70:80 עם הצגת ענק של נמניה בייליצה, ואותתה לשאר נבחרות היבשת על כוונותיה ללכת עד הסוף. הגרמנים כבר הוליכו ב-18 הפרש על איסלנד לפני שניצחו בסופו של דבר 65:71, בעיקר בזכות דירק נוביצקי ודניס שרודר.

איסלנד - איטליה (19:00)

לאליפות הנוכחית הגיעה איטליה משופעת בכוכבים וציפיות, אך קיבלה מכה במשחק הפתיחה בהפסד הדרמטי לטורקיה, שהגיע על אף הצגה אישית נדירה של דנילו גלינארי. איסלנד מצידה סגרה פיגור בן 18 נקודות מול גרמניה, לפני שהצליחה לצמק ולהפסיד 71:65 בלבד מול דירק נוביצקי וחבריו. ייתכן שהמיני-קאמבק הזה יעניק ליון סטפנסון וחבריו את הביטחון שניתן להפתיע את האזורי.

טורקיה - ספרד (22:00)

ספרד פתחה את המסע אל עבר השבת התואר ברגל שמאל, כשנראתה רע מאוד ונכנעה לסרביה 80:70. כעת תקווה נבחרת הכוכבים של סרג'יו סקאריולו להתאושש, אך זה ממש לא יהיה פשוט: הטורקים הרשימו מאוד במשחק הפתיחה שלהם, וניצחו את איטליה 87:89 בתום דרמת ענק בניצוחם של בובי דיקסון, סמיח ארדן וארסן איליאסובה. יהיה לוהט.

נמנייה בייליצה שחקן נבחרת סרביה מול ספרד. AP
בייליצה וחבריו ימשיכו להשלים?/AP

בית ג'

הולנד - מקדוניה (16:00)

הכתומים ששבו לאליפות אירופה לראשונה מזה 25 שנה סיפקו את ההפתעה הראשונה בטורניר, כשגברו על גאורגיה 72:73 בתום דרמה גדולה והופעת ענק של שארלון קלוף. כעת הם יקוו להמשיך במסע הקסום שלהם, מול נבחרת שמגיעה במצב רוח הפוך: מקדוניה הובסה 85:65 על ידי יוון על אף שהיתה בתמונה עד אמצע הרבע השלישי, והפסד נוסף עלול לחרוץ את גורלה בטורניר.

סלובניה - גאורגיה (19:00)

סלובניה אכזבה במשחק הפתיחה כשלא הצליחה להישאר בתמונה מול קרואטיה, והפסד נוסף עלול לסבך אותה מאוד. גם הגאורגים היו אחת הנבחרות המאכזבות של יום הפתיחה, לאחר שנכנעו 73:72 להולנד בתום דרמה גדולה.

יוון - קרואטיה (22:00, 5 גולד)

היוונים נראו מצוין במשחק הפתיחה עם 65:85 על מקדוניה, אחרי משחק מרשים של שחקני הפנים, אלא שמול הקרואטים זה צפוי להיות סיפור אחר לגמרי. הנבחרת של ולימיר פרסוביץ' הוליכה לאורך מרבית המשחק על סלובניה, ובסופו של דבר גם עשתה את המוטל עליה.

שחקני נבחרת יוון חוגגים. AP
נראו נהדר ביום הפתיחה. היוונים חוגגים/AP

בית ד'

אסטוניה - בלגיה (16:30)

מפגש בין שתי מאוכזבות מיום הפתיחה. אסטוניה שהגיעה לאליפות עם ציפיות גדולות לעשות משהו טוב הובסה 80:57 על ידי צ'כיה, בעוד בלגיה לא עמדה בלחץ מול מארחת הבית לטביה, ונכנעה 78:67.

לטביה - ליטא (19:30)

הלטבים עשו את שלהם עם 67:78 על בלגיה במשחק הפתיחה, אולם על אף יתרון הביתיות, להתמודדות מול הליטאים הם מגיעים כאנדרדוגים. ליטא נאלצה לעבוד קשה מאוד לפני שהכניעה את אוקראינה בשניות הסיום, וביכולת כזו צפוי לה קרב קשה מאוד.

אוקראינה - צ'כיה (22:30)

צ'כיה הגיעה לאליפות הזו עם תקוות גבוהות להעפיל לשלב השני לראשונה בתולדותיה, ואם לשפוט על פי משחק הפתיחה, היא בהחלט בכיוון הנכון: הנבחרת של ננו גינזבורג מחצה את אסטוניה 57:80, ובהחלט ייתכן כי המומנטום החיובי יסייע לה לשמור על מאזן מושלם. אוקראינה תקווה להתאושש מההפסד הדרמטי לליטא, בו נראתה לא רע בכלל.

כדורסלן נבחרת ליטא יונאס ואלנצ'יונאס. AP
צפוי קרב לא פשוט. ולנצ'יונאס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully