וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות היורו: בלגיה ניצחה 0:1 את קפריסין

הבלגים עשו צעד משמעותי בדרך ליורו אחרי שאדן הזאר העניק ניצחון בדקה ה-86 בלימסול מבישול של מרטנס. חגיגות העלייה של ויילס נדחו. בוסניה הביסה 0:3 את אנדורה משערים של ביצ'אקצ'יץ' (14), דז'קו (30) ולוליץ' (45). בשיץ' הורחק

משחקי בית ב' של מוקדמות יורו 2016, "הבית הישראלי", נמשכו הערב (ראשון). אחרי ה-0:0 שחילצה נבחרת ישראל נגד ויילס, הוולשים קיוו לראות את בלגיה לא מנצחת את קפריסין כדי לחגוג עלייה. זה לא קרה מכיוון שבלגיה ניצחה 0:1 בזכות שער ניצחון בדקה ה-86 של אדן הזאר שקירב משמעותית את הבלגים ליורו. במקביל בוסניה פגשה את אנדורה והביסה אותה 0:3 תוך שהיא משפרת את הפרש השערים שלה, אבל עדיין מצבה לא פשוט בניסיון להשיג את המקום השלישי.

מרואן פלאיני שחקן נבחרת בלגיה (ימין) מול מאריוס ניקולאו שחקן נבחרת קפריסין. AP
עוד צעד בדרך לצרפת. מרואן פלאיני/AP

קפריסין - בלגיה 1:0

אחרי המהפך מול בוסניה, הניצחון הערב ביסס עוד יותר את מעמדה של בלגיה שאוחזת במקום השני, וכשמסתכלים קדימה כשיש לה עוד משחקים מול אנדורה וישראל שבהם היא זקוקה להשיג נקודה, מה שצפוי שיקרה. בלגיה שניצחה את קפריסין בשבעה משמונת המפגשים הקודמים בין הנבחרות, נתקלה ביריבה קשה. הבלגים עם כריסטיאן בנטקה שחזר להרכב לא הרשימו, אבל בישול של דריס מרטנס ארבע דקות לסוף לאדן הזאר עשה את ההבדל בין שתי הנבחרות הערב. בלגיה כעת עולה ל-17 נקודות, ארבע יותר מישראל השלישית ורק נקודה פחות מוויילס שעדיין תלויה בעצמה ויכולה לסיים ראשונה.

דקה 40 - קווין דה בראונה מצא את עצמו בעמדה טובה להבקיע אחרי שקיבל כדור ונותר באחד על אחד מול אנטוניס גיורגלידס, אבל השוער היה ממוקם טוב והדף את הניסיון הזה.

דקה 86 - גול! דריס מרטנס קיבל כדור ארוך באגף שמאל, חתך לתוך הרחבה והעביר כדור רוחב. אדן הזאר הגיע מאחור ובעט בשמאל בנגיעה אחת לחיבורים. 0:1 לבלגיה.

אדן הזאר שחקן נבחרת בלגיה (שמאל) מול גאורגיוס אקונומידס שחקן נבחרת קפריסין. רויטרס
הזאר מול אקונומידס/רויטרס

בוסניה - אנדורה 0:3

אחרי שהובילה מול בלגיה אבל מצאה את עצמה עם עוד הפסד, הנבחרת של מחמד (משה) בז'דרביץ' עשתה את שלה מול הנמושה של הבית מולה היא שיפרה את הפרש השערים, וכעת היא תמשיך להיאבק על המקום השלישי. כדי שזה יקרה בוסניה תצטרך לאסוף עוד שש נקודות משני המשחקים שנותרו לה נגד ויילס וקפריסין. ארמין ביצ'אקצ'יץ' (14), אדין דז'קו (30) וסנאד לוליץ' (45) חגגו בבית.

דקה 8 - כדור קרן שהוגבה לאיזור הרחבה מצא את הראש של ודאד איבישביץ' שנגח, אבל השוער פראן פול הדף בצורה יפה.

דקה 14 - גול! בוסניה לחצה ובאה על שכרה כשכדור קרן הוגבה לעברו של המגן הימני ארמין ביצ'אקצ'יץ' שהמשיך עם נגיחה לרשת. 0:1 לבוסניה.

דקה 30 - גול! איבישביץ' ניסה ראשון להבקיע עם בעיטה שנהדפה על ידי ההגנה, אבל הריבאונד הגיע לאדין דז'קו שבעט לפינה וקבע 0:2 לבוסניה. זהו השער השביעי של דז'קו בשישה משחקים.

דקה 45 - גול! הבוסנים חגגו את השלישי אחרי שכדור חופשי הוגבה לאיזור הרחבה, ההגנה של אנדורה התקשתה להרחיק והכדור הגיע לסנאד לוליץ' שבעט מ-14 מטר פנימה. 0:3 לבוסניה.

דקה 45 - הבוסנים איבדו את מיראלם פיאניץ', שחקנה של רומא שנפצע. במקומו נכנס אנל האדז'יץ'.

דקה 66 - שני אדומים! מרסיו ויירה נכנס בצורה גסה ברגליים של מוחמד בשיץ', שהגיב בזריקת חפץ לעברו וראה אדום. ויקטור רודריגס שמחא כפיים בצורה מתריסה ראה גם הוא אדום. שתי הקבוצות נותרו בעשרה שחקנים.

סיאד קולאשינץ שחקן נבחרת בוסניה (שמאל) מול כריטיסין מרטינס שחקן נבחרת אנדורה. רויטרס
קולאשינץ ומרטינס במאבק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully