וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: מתיו ולבואנה סידר לנבחרת צרפת 0:1 על פורטוגל

הקשר הצנום סידר לטריקולור ניצחון יוקרתי בליסבון עם בעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-85. נביל פקיר נפצע והוחלף, מרסיאל עלה לבכורה מהספסל, כריסטיאנו רונאלדו היה חלש מאוד

שחקן נבחרת צרפת קארים בנזמה. Carlos Rodrigues, GettyImages
ניצחון דחוק. בנזמה/GettyImages, Carlos Rodrigues

בזמן שמרבית נבחרות היבשת משתתפות במוקדמות יורו 2016, מארחת הטורניר צרפת ופורטוגל, שזכתה לקצת מנוחה, נפגשו הערב (שישי) למשחק ידידות מסקרן בליסבון, בסיומו ניצחה הנבחרת של דידייה דשאן 0:1.

פרננדו סנטוס ביצע שמונה שינויים בהשוואה למשחק האחרון של נבחרתו - ה-0:1 על איטליה לפני כשלושה חודשים - וקיבל בחזרה את כריסטיאנו רונאלדו ופפה, כשגם נאני פתח בהרכב. גם דשאן ביצע שמונה שינויים בהשוואה להרכב שהושפל מול אלבניה לפני כחודשיים, כשנביל פקיר המוכשר פתח לראשונה בהרכב הטריקולור, אך נפצע כבר בדקה ה-14 והוחלף על ידי אנטואן גריזמן.

ההזדמנות הטובה ביותר במחצית הראשונה הגיעה בדקה ה-31, כשרוי פטריסיו מנע מבלס מטוידי את ה-0:1 של צרפת. הטריקולור המשיכו להיות מסוכנים יותר גם בפתיחת המחצית השנייה, ובדקה ה-85 גם באו על שכרם, כשמתיו ולבואנה סובב כדור חופשי מושלם לחיבורים וקבע את תוצאת המשחק. עוד קודם לכן, עלה בדקה ה-74 אנתוני מרסיאל להופעת בכורה בנבחרת הבוגרת. כריסטיאנו רונאלדו שהוחלף בדקה ה-67 היה חלש למדי.

שחקן נבחרת צרפת נביל פקיר. Carlos Rodrigues, GettyImages
פתח לראשונה בהרכב, והשלים 14 דקות בלבד. פקיר/GettyImages, Carlos Rodrigues

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully