וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון: "המשחק הקודם מול ויילס היה סיוט, נקווה לסרט אחר"

אורן יוסיפוביץ, קרדיף

4.9.2015 / 23:22

נבחרת ישראל נחתה בקרדיף, הקשר המצטיין מוכן לקרב ביום ראשון: "ויילס זה ממש לא רק בייל. אלה המשחקים שאתה מחכה להם בתור שחקן". דסה: "הרבה יותר קל לשחק עם רביעיית הגנה ממכבי"

צילום: ניב אהרונסון

נבחרת ישראל נחתה הערב (שישי) בקרדיף, ותערוך אימון קל כהכנה ראשונה לקראת המשחק מול ויילס ביום ראשון. מחר תערוך הנבחרת את האימון המסכם ומסיבת עיתונאים לקראת המשחק. "היה יום קשה של טיסות, סיימנו את המשחק מול אנדורה די מאוחר, וצריך להתכונן, להכין את הגוף כדי לעשות משחק טוב", אמר ניר ביטון לקראת ההתמודדות.

איזה סרט מצפה ביום ראשון?

"אותו סרט שהיה לנו בארץ. אז זה היה סיוט, נקווה לסרט קצת יותר טוב הפעם. כמו שאמרתי, קצת מוקדם לדעת מה יהיה. אנחנו צריכים לבוא מוכנים מנטלית. ויילס עלו למקום התשיעי בעלום, זה מטורף, והם ראויים למיקום הזה. הרבה אנשים חושבים שזה רק גארת' בייל, אבל זה ממש לא רק הוא".

ביטון, שנמצא בכושר אישי מצוין, נשאל האם יש לו יתרון משום שהוא משחק באופן קבוע באירופה, והשיב: "אני לא חושב שיש לי יתרון כלשהו על שחקנים אחרים בנבחרת. יש המון שחקנים שמשחקים באירופה והמון שחקנים שמשחקים במכבי תל אביב והוכיחו נגד באזל את הרמה שלהם. אנחנו נבחרת, ונבחרת טובה".

זו ההזמדנות האחרונה?

"ממש לא. עצם זה שבוסניה הפסידו לבלגיה זה אומר שעדיין יש לנו סיכוי, וסיכוי טוב. הכול תלוי בנו. אנחנו יודעים שתוצאה טובה כאן והסיכויים שלנו יעלו משמעותית, אבל צריך לבוא למשחק בלי מחשבות חיצוניות. להתרכז רק במשחק. לא אם נעלה או לא נעלה. אלה המשחקים שאתה מחכה להם בתור שחקן. אלה המשחקים שאתה רוצה להראות מי אתה ומה אתה".

שחקן נבחרת ישראל ניר ביטון. ברני ארדוב
מוכן ומזומן. ניר ביטון/ברני ארדוב

עוד לפני ההמראה, המגן אלי דסה דיבר לקראת המשחק החשוב של הכחולים-לבנים, משחק שכל תוצאה מלבד הפסד בו תקרב את ישראל לשלב הבא. "זאת הייתה הבכורה שלי בנבחרת והיה חשוב לי ללמוד. לקחנו נקודות וזה הכי חשוב, אבל הפנים לויילס", אמר דסה. "לא הגענו שאננים למשחק מול אנדורה, עכשיו מחכה לנו קרב מאוד קשה, בטח כשזה משחק מאוד חשוב עבורם. ננוח ונתחיל בהכנות לקראת המשחק".

"הרבה יותר קל לשחק עם רביעיית הגנה ממכבי תל אביב, התיאום יותר פשוט כי הרבה יותר נוח לשחק ליד שחקנים שאתה מכיר. חלום של כל ילד ושחקן מאז שהוא מתחיל לשחק לערוך את ההופעה הראשונה בנבחרת ולהתקדם קדימה, אני שמח לפתוח ברגל ימין ואני מקווה להשתפר עם הזמן", המשיך המגן. "האמנתי שאגיע לנבחרת עוד לפני שהצטרפתי למכבי. ברגע שאתה שם לעצמך מטרות הזמן לא משנה, שמתי לעצמי מטרה ועכשיו שמצתי לעצמי מטרות חדשות ואני רוצה להתקדם".

"בקבוצה תחרותית כמו מכבי תל אביב אין יותר מדי זמן, היריבות בקבוצה היא הרבה יותר חזקה", אמר דסה על כושרו האישי. "אני יכול לומר שאני מרגיש שינוי לטובה מבחינת ההגנה שלי. זה הדבר הראשון שהמאמן דרש ממני ועבד איתי עליו. אני צריך להביא עוד דברים שבגללם הם קנו אותי, כמו החלק ההתקפי. בשבילי ליגת האלופות והנבחרת זה באותה רמה, אבל כרגע יותר חשוב לי לנצח את ויילס. כשאגיע למכבי תוכלו לשאול אותי שוב".

כפי שפרסמנו הבוקר, אייל משומר ובירם כיאל נמצאים בתמונת ההרכב של אלי גוטמן, שמתכוון לשחק עם שחקן הגנה נוסף מאחור. רק מחר יתרגל גוטמן סופית את ההרכב שלו, אך גם הערב יערוך אימון טקטי. גם אבי ריקן, שגילה יכולת נהדרת מול אנדורה, נמצא בתמונת ההרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן נבחרת ישראל אלי דסה. ברני ארדוב
עם הפנים קדימה. אלי דסה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully