וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאילוביץ': "באלוטלי בעודף משקל, אם לא ישתפר - הוא לא ישחק"

החלוץ שהגיע מליברפול אמנם כבש במשחק אימון מול מנטובה (הביצוע מחכה לכם בפנים), אך מאמן מילאן מזהיר: "הוא בדיאטה וצריך להשתפר כמו כל יתר השחקנים". גליאני דווקא מרוצה

אימג'בנק GettyImages

בוידאו: השער של מריו באלוטלי במשחק האימון האחרון

על אף רצון כל המעורבים, ספק אם מריו באלוטלי יצליח לפתוח דף חדש במילאן כל כך מהר. מאמנו החדש סינישה מיכאילוביץ' סיפר היום שלחלוץ שנראה לא רע ואפילו כבש במשחק האימון מול מנטובה ביום חמישי יש עוד הרבה עבודה עד אשר יוכל להשלים 90 דקות בליגה האיטלקית.

"הוא לא שיחק זמן מה ועדיין צריך להשתפר", אמר המאמן הסרבי לגאזטה דלו ספורט. "הוא מתאמן טוב והמדדים הפיזיים שלו לא רעים, אבל הוא הגיע בעודף משקל של שלושה ק"ג. הוא בדיאטה, וכשיהיה מוכן - ישחק. שיחקנו מול קבוצה מהליגה השלישית, מריו עדיין לא בכושר והוא צריך להשתפר, כמו כל יתר השחקנים, אחרת הוא לא ישחק".

מי שנשמע יותר נלהב מ"סופר מריו" הוא מנכ"ל המועדון אדריאנו גליאני, שאמר: "הכושר של באלוטלי משתפר, מבחינה פיזית הוא נמצא במקום טוב וכשיש לו את הכדור הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה. בואו נקווה שהוא יהיה טוב למשך העונה".

באופן כללי יותר, מיכאילוביץ' ממש לא אהב את היכולת של קבוצתו ב-2:3 על מנטובה: "יש לי ספקות בנוגע לכל חלק בקבוצה. כל מי שלא שיחק הרבה קיבל הזדמנות, והוכיח מדוע הוא שחקן מחליף. זה לא היה דבר חיובי לראות. ציפיתי ליותר מכולם".

שחקן מילאן מריו באלוטלי. Marco Luzzani, GettyImages
לאט לאט. באלוטלי/GettyImages, Marco Luzzani

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully