וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון בהפועל תל אביב מפיטורי מנדיונדו: "הבועה התפוצצה"

גורם במועדון האדום הוסיף: "זה קצת מוזר, אבל באיזשהו מקום טוב שהפסדנו לקרית שמונה. יש זמן להתחיל מחדש". ההנהלה בוחנת מועמדים זרים, מוטי איוניר זוכה לעדיפות בקרב הישראלים

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בהפועל תל אביב שלמים מאוד עם פיטוריו של ססאר מנדיונדו אתמול (חמישי). המאמן הספרדי הגיע היום למתחם חודורוב כדי לאסוף את חפציו, נראה כעוס ולא נפרד מהשחקנים. עוזרו חאבייר גונסאלס לופס יעזוב ביחד איתו, בעוד מאמן הכושר אלחנדרו אסטבה, יישאר בקבוצה.

במועדון נמשכו היום הקולות שדיברו על כך שמנדיונדו היה מנותק ושהמהלך היה מתבקש. "זה קצת מוזר להגיד, אבל באיזשהו מקום אנחנו שמחים שהפסדנו 3:0 לקרית שמונה ושהבועה התפוצצה", אמר בכיר במועדון, "אם היינו מחכים עוד חודש, היה יכול להיגרם לקבוצה נזק בלתי הפיך. עכשיו זה זמן שעוד אפשר לתקן ולהתחיל מחדש".

נדמה גם שבגזרת השחקנים נרשמה סוג של הקלה והבנה של המהלך. צריך לזכור שאחד מהגורמים שהביאו את ההנהלה לפרידה ממנדיונדו, היו תלונות מצד השחקנים על חוסר תקשורת וחוסר הבנה בינם לבין המאמן.

מאמן הפועל תל אביב, ססאר מנדיונדו. ברני ארדוב
הגיע לאסוף את חפיציו ונראה כעוס. מנדיונדו (צילום: ברני ארדוב)/ברני ארדוב

בהפועל ינצלו את סוף השבוע כדי לנסות להגיע להחלטה אם למנות מאמן זר אחר, או לבחור במאמן ישראלי. במועדון יש תחושה שאין מאמן מקומי יוצא דופן שיכול להצעיד את הקבוצה כמה צעדים קדימה ושבחירה בכזה תהווה ברירת מחדל. בכל מקרה, עד שלא תמוצה אופציית המאמן הזר, לא תתבצע פנייה למאמן ישראלי.

ביממה האחרונה הוצעו לקבוצה לא מעט מאמנים זרים, ובין הישראלים המועמד המועדף הוא מוטי איוניר. מי שצפוי להעביר את האימונים בתחילת השבוע הבא הוא וואליד באדיר, אבל בהפועל תל אביב מאוד רוצים למנות מאמן לפני משחק הליגה נגד מכבי נתניה ביום שבת הבא בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully