וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: קמרון קלארק על סף סיכום

4.9.2015 / 9:27

הפורוורד האמריקאי (24, 2.01 מטר) הרשים מאוד בעונה שעברה בקרמונה האיטלקית וצפוי להשלים את הסגל של אריק אלפסי. במועדון פסימיים לגבי צירופו של דיוויד היקס שכבר חתם

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. יותם רונן
מתחזקים. אריק אלפסי/יותם רונן

עירוני נהריה קרובה להשלמת סגל השחקנים הזר שלה לקראת העונה הבאה, אחרי שהפורוורד האמריקאי קמרון קלארק סיכם לעונה אחת. השחקן היה מועמד למספר קבוצות באירופה במהלך הפגרה, אך בסופו של דבר אמור לנחות דווקא בעין שרה. מצד שני, דיוויד היקס, שחתם בנהריה לפני כחודש וחצי על תקן מתאזרח, עלול לא להצטרף. הקבוצה של אריק אלפסי, שהחלה השבוע את אימוניה באופן רשמי, תרצה לרשום עונה טובה בליגה העונה, ומקווה לחיבור מוצלח בין השחקנים הזרים לישראלים.

קלארק (24, 2.01), יליד טקסס, הוא בוגר אוניברסיטת אוקלהומה משנת 2014. אחרי שבשנתיים הראשונות שלו במכללה היה לשחקן משמעותי, אך לא הצליח לפרוץ, ירד בעונתו השלישית ל-17.3 דקות בממוצע בלבד. בעונת 2013/14 ביצע את הפריצה המיוחלת שלו במדי אוקלהומה עם 15.6 נקודות ו-5.5 ריבאונדים בממוצע למשחק, כשהוא קולע גם ב-43 אחוז מחוץ לקשת. למרות זאת, קבוצתו נכשלה בסיבוב השני של טורניר המכללות נגד צפון דקוטה סטייט. אחרי שלא נבחר בדראפט, שיחק במדי לוס אנג'לס קליפרס בליגת הקיץ, וחתם בעונה שעברה במדי קרמונה מהליגה הראשונה באיטליה, רשם עונה נהדרת עם 13 נקודות ו-7.1 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הסגל של אריק אלפסי בנהריה כולל את הסנטר ריצ'רד האוול, הגארד מייקל אומה, ששיחק בעבר בבני הרצליה והפורוורד גילברט בראון בגזרת הזרים. הסגל הישראלי כולל נכון לשלב זה את הגארדים ניב ברקוביץ' ועודד ברנדווין, הפורוורד ערן אסנטי שממשיך לעונה שלישית ושחקני הפנים עמית ביר-כץ ודניאל תמיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully