וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרת ישראל הפסידה לטורקיה בחצי גמר הליגה האירופית

הנבחרת נתנה פייט, אבל נכנעה 3:0 אחרי 25:25, 25:18 ו-25:20, והגומלין יתקיים ביום ראשון בטורקיה. עוזר המאמן: "כשלא לוקחים נקודות מול נבחרת ברמה הזו, קשה מאוד לנצח ולהתמודד"

נבחרת ישראל כדורעף נשים נגד נבחרת יוון. מגד גוזני
מתרחקות מהגמר. נבחרת הנשים/מגד גוזני

נבחרת ישראל הפסידה הערב (חמישי) 3:0 בחצי גמר הליגה האירופית לטורקיה, כשהגומלין יתקיים ביום ראשון בטורקיה. לאחר פתיחה צמודה ויתרון 8:10 של הנבחרת, הטורקיות פתחו ריצת 0:4 והמאמן אריה זלינגר הזעיק פסק זמן ראשון. הטורקיות לא עצרו והריצה נמשכה בדרך ל-10:18 אחרי 0:10, כשחוסמת האמצע מליקה ילמז (שבע נקודות במערכה) נעלה את הרשת והטורקיות חגגו 15:25 אחרי שקיבלו 17 נקודות קלילות מחסימות, אייסים ועוד שש טעויות של ישראל.

את המערכה השנייה טורקיה פתחה ביתרון 2:5, אבל מהלכי התקפה טובים של סופי סטאריקוב וטעויות של האורחות החזירו את ישראל למשחק (9:9). השליטה של האורחות נמשכה אל תוך פסק הזמן הטכני השני 13:16, כשמורן צור הנחיתה ואניטה גליק חסמה ורק נקודה לטורקיה, אבל לדקה אחת בלבד. קסטירנגוז הנחיתה וחסימה נוספת על הרשת הובילו בריחה טורקית לניצחון 18:25, 0:2 במערכות. משחק התקפה חלש של הנבחרת עם 22 אחוז לא הספיק מול 47 אחוז של טורקיה.

הנחתה של גלית דבש קבעה יתרון נקודה לנבחרת בפתיחת המערכה השלישית (3:4) ובפעם הראשונה במשחק, פסק זמן טכני ביתרון כחול-לבן הרבה בעזרת רצף טעויות של האורחות, והיתרון של הנבחרת נשמר 11:13, אבל פסק הזמן הטכני השני נסגר ביתרון טורקי 15:16 ומשם נמשכה הריצה הטורקית כשחוסמת האמצע ילמז נעצה קיל בלוק עשירי והוסיפה נקודות קלות בהתקפה לניצחון 20:25 וטורקיה חזרה הביתה כשהיא רחוקה ניצחון ממקום בגמר הליגה האירופית.

"כשלא לוקחים נקודות מול נבחרת ברמה הזו קשה מאוד לנצח ולהתמודד", אמר עוזר מאמן הנבחרת, חן הימלפרב. "אני מטבעי בחור אופטימי ואני מאמין שאפשר לנסות ולהפתיע בטורקיה ואולי להגיע למערכת זהב". מורן צור סיימה עם 12 נקודות, גלית דבש הוסיפה חמש. לטורקיה: ילמז 15 (11 קיל בלוק), ילדרים ובוז 13 כל אחד. טורקיה תארח את הגומלין באיזמיר ביום ראשון. ניצחון טורקי בכל תוצאה יעלה אותה לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully