וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הליגה הלאומית לא יתקיימו ביום שבת

שופטת בית הדין לעבודה קיבלה את הצהרת מנהלת הליגות, שלא תקיים משחקים בתחום השבת והחג ובכך למעשה יישמר הסטטוס-קוו שהיה קיים בליגה הלאומית בשנים האחרונות. הדיון נדחה ל-1 בנובמבר

שחקני הליגה הלאומית השיגו את מבוקשם: משחקי הליגה השנייה לא יתקיימו ביום שבת. שופטת בית הדין לעבודה, ד"ר אריאלה גילצר כץ, קיבלה היום (חמישי) את הצהרת מנהלת ליגת העל שלא תקיים משחקים בתחום השבת והחג, ובכך למעשה יישמר הסטטוס-קוו שהיה קיים בשנים האחרונות בליגה הלאומית.

אבי אבגי שוער מכבי הרצליה. ברני ארדוב
ניצחון לשחקנים. אבי איבגי/ברני ארדוב

לאור ההצהרה שהוגשה לבית המשפט, הסכימה נציגות השחקנים לדחות את הדיון שנקבע ליום שני הקרוב (7 בספטמבר). השופטת גילצר כץ תשוב ותבחן את הנושא ב-1 בנובמבר.

כזכור, בעקבות הודעת מנהלת הליגות על הכוונה לקיים משחק מרכזי בליגה הלאומית בשבת, התאגדו השחקנים ופנו לבית הדין לעבודה, כאשר השופטת קבעה כי אין היתר לשחק בשבת. יו"ר ההתאחדות עופר עיני פנה לשר הכלכלה אריה דרעי בבקשה לקבל היתר, והודיע כי אם לא יינתן כזה, הכדורגל הישראלי יושבת וכל הספורט הישראלי יהיה בסכנה.

מהמנהלת נמסר: "כהמשך לבקשתנו לקבלת היתר, ולהתחייבותנו לפיה לא יקוימו משחקים כלשהם עד להסדרת אותו ההיתר, הודענו לבית הדין כי אין טעם בהמשך הדיון בבקשה שהוגשה על ידי ארגון השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully