וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניצחון של טום בריידי: ההשעייה מארבעה משחקים בוטלה

הסוף של "דפלייט גייט": השופט ריצ'רד ברמן פסק נגד ההחלטה של ה-NFL והקומישינר גודל וקבע כי הקוורטרבק של האלופה ניו אינגלנד יהיה רשאי לשחק כבר מהמחזור הראשון. הליגה תערער

טום בריידי במצעד האליפות של ניו אינגלנד פטריוטס. Steven Senne, AP
סוף טוב, הכל טוב? בריידי/AP, Steven Senne

פרשת "דפלייט גייט" הגיעה, ככל הנראה, לסיומה הדרמטי הערב (חמישי), לאחר ששופט בית המשפט המחוזי ריצ'רד ברמן הודיע בהחלטתו כי הוא מבטל את ההשעייה לארבעה משחקים שנגזרה על קוורטרבק האלופה טום בריידי על ידי ה-NFL, לאחר שהליגה האשימה את השחקן במעורבות בפרשת הורדת האוויר מכדורי המשחק בגמר ה-AFC מול אינדיאנפוליס אשתקד, פרשה שהרעידה את הליגה ואת ארצות הברית כולה בחצי השנה האחרונה.

הפסיקה של השופט ברמן, שהיה הגורם החיצוני הראשון לעסוק בפרשה לאחר שהקומישינר רוג'ר גודל קיבל את מסקנות דו"ח וולס, הרשיע והעניש את בריידי ואז גם פסק נגדו בערעור ביולי האחרון, היא הסיוט הגדול של הליגה, שתגיש ערעור משלה. המשמעות: בריידי יפתח את העונה וישחק לכל אורכה.

בריידי והפטריוטס צפויים כעת להתכונן למסע ההגנה על התואר שלהם, שייצא לדרך בעוד שבוע בלבד, עם המשחק הביתי מול פיטסבורג. בריידי, שטען לכל אורך הדרך שהוא חף מפשע וסירב להגיע לפשרה מול הליגה, רשם ניצחון משמעותי נוסף לשחקנים מול גודל, שיצטרך כעת לספק הסברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully