וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: אורי אלון הגדיל את שליטתו בהפועל ירושלים

3.9.2015 / 16:00

האלופה משנה את מבנה הבעלות: הבעלים הגדיל את אחזקותיו והשקעותיו בקבוצה ביחס לשותפים האחרים. התקציב יעלה בעונה הקרובה. גייטס יגיע ארצה בקרוב, פרנקו: "הוא יתאים עצמו לאירופה"

יוסי ציפקיס

שינויים נרחבים בהפועל ירושלים לקראת העונה הקרובה. בעלי הקבוצה, אורי אלון, הגדיל את אחוזי השליטה שלו והפך בכך לבעל רוב המניות והשליטה במועדון, כך נודע לוואלה ספורט.

בפועל, אלון הגדיל את השקעותיו ואחזקותיו ביחס לשותפים האחרים בקבוצה. במהלך הקיץ התקיימו פגישות בין השותפים בארצות הברית, בהן הוחלט על שינוי אחוזי הבעלות.

הסכמות אלו נקבעו בהסכם חדש, כך שאלון מחזיק עתה ברוב מניות החברה והפך להיות דומיננטי יותר גם בקבלת ההחלטות וגם ברמה הפיננסית. אלון, אשר ארגן את הקבוצה שרכשה את הזכויות על הפועל ירושלים ועומד בראשה, מחזיק ברוב הנטל הניהולי והכספי, והמשמעות היא שהוא יצטרך לשלם את רוב הכספים הנוגעים להשקעת הבעלים.

הבעלים של הפועל ירושלים אורי אלון. ברני ארדוב
האליפות גורמת להוצאות. אלון/ברני ארדוב

במקביל להצלחות המקצועיות, הוצאות הקבוצה רק עולות. תקציב הקבוצה גדל לעומת העונה שעברה הן מבחינה תפעולית והן מבחינת תקציב השחקנים. אלון ביקש ממנכ"ל הקבוצה, גיא הראל, להציג דרכים להגדיל את ההכנסות, בטח לאחר עונת האליפות של הקבוצה מהבירה. במהלך הפגישות בארצות הברית הציג הראל פרזנטציה עם יעד הכנסות גבוה מהעונה החולפת. הראל גם נותר בארצות הברית במהלך הקיץ כדי להשתתף בישיבת השותפים בה הוחלט על שינוי הבעלות.

במועדון עורכים בימים אלו תוכנית ייעול כספית, אולם ההחתמות החדשות והתחייבויות העבר רק מעלות את ההוצאות. תקציב הקבוצה בעונה החולפת עמד על יותר מ-30 מיליון שקל, אחרי שגדל בשל הוצאות המעבר לארנה והעלויות הכרוכות בכך כמו שיטור ואבטחה. גם חילופי השחקנים- החתמתם של דיון תומפסון וטייוויין מקי והחיתוך של פופס מנסה בונסו העלו את התקציב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יינסי גייטס הפועל תל אביב דיון תומפסון הפועל ירושלים. מגד גוזני
המחליף והנחתך. תומפסון מול גייטס/מגד גוזני

פעולות נוספות שהעלו את התקציב הם ההתווספות של אנשי צוות למשרדי המועדון והרצון של הקבוצה לפתח את דור העתיד, מה שהעלה את תקציב קבוצת הנוער. חומסקי אף הודה במהלך כנס תקשורת וספורט שנערך בחודש מרץ האחרון כי הקבוצה מפסידה מיליוני שקלים כל עונה.

בתוך כך, הסנטר יינסי גייטס צפוי להגיע ארצה בימים הקרובים. דני פרנקו התייחס להחתמתו ואמר: "אני מברך על ההצטרפות של יינסי למשפחת הפועל ירושלים. יינסי צעיר ומוכשר וזו הזדמנות נהדרת עבורו לעלות מדרגה ולהתאים עצמו לזירה האירופית".

  • עוד באותו נושא:
  • אורי אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully