וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל על הביקורת: "אני מקום 8 בעולם, לא 100"

אחרי שעלה לסיבוב השלישי באליפות ארה"ב, ואחרי ששוב לא נראה בשיאו, נדאל הגיב בעצבנות לאנשי התקשורת: "בכל מסיבת עיתונאים נראה כאילו אני מקום 200. אני לא כזה גרוע"

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. AP
מצפים ממנו ליותר. נדאל/AP

רפאל נדאל סבור שהביקורת עליו מוגזמת. הלילה (חמישי) הספרדי עלה לסיבוב השלישי אחרי שגבר 6:7, 3:6, 5:7 על הארגנטינאי דייגו שוורצמן בעוד משחק לא מרשים במיוחד, אחרי שגם בסיבוב הראשון לא ממש הרשים אבל ניצח את בורנה צ'וריץ' הקרואטי. נדאל, שהפסיד השנה 14 משחקים, לא הצליח לעבור את שלב רבע הגמר בשלושת הגרנד סלאמים הראשונים של העונה, ונראה רחוק משיאו. אחרי שירד למקום השמיני בעולם, ולאור העובדה שאם הכל יילך חלק יפגוש את נובאק דג'וקוביץ' ברבע, ייתכן שגם הפעם יסיים טורניר באכזבה.

עם זאת, כשנשאל על יכולת והמאכזבת ועל הדעיכה שלו בתקופה האחרונה, נדאל הגיב בעצבנות לתקשורת בארה"ב. "אני מקום 8 בעולם, לא מקום 100", אמר נדאל, "בכל מסיבת עיתונאים נראה כאילו אני מקום 200. אני לא כזה גרוע. אחרי שאני מגיע לפה כמנצח, אני חוזר לחדר ההלבשה ואומר כמה אני גרוע. ככה כל יום. מבחינת האוהדים, זה נורמלי שהם מודאגים, כי גם אני מודאג. כשאני לא משחק טוב, אני הראשון שדואג".

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. AP
לא יהיה קל מול פוניני. נדאל/AP

נדאל הודה במהלך השנה שהוא סבל מירידה בביטחון העצמי, אחרי שנוצח מול ורדאסקו בטורניר מיאמי. כעת הוא טוען שהכנות שלו פגעה בו. "נראה שאם אני מגיע לכאן ואומר את האמת, זה רע", אומר רפא, "אם אני מספר למה אני משחק בעצבנות, כמו שעשיתי במיאמי, ואני אומר את זה במסיבת עיתונאים, אני לא יודע מה אתם רוצים ממני.

"אנשים אומרים, 'למה אתה אומר את זה? למה אתה מדבר בכנות? אתה מחזק את היריבים שלך'. אבל אני מאמין שמה שקורה מחוץ למגרש, הדברים שאנחנו מדברים כאן, אין להם השפעה על המשחק הבא. אם אתה משחק טוב, יש לך סיכוי לנצח. אם אתה משחק רע, תפסיד. זה פשוט".

בשלב הבא נדאל ישחק מול פאביו פוניני האיטלקי, שלו הפסיד פעמיים השנה, בברצלונה ובריו. "הוא ניצח אותי פעמיים השנה, לפני כן הוא לא ניצח אותי", אמר נדאל, "הוא חזק ומוכשר, הוא יריב קשה לכולם כשהוא במיטבו, לא רק עבורי".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully