וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כועס על ריאל, זועם על יונייטד: המלכוד של דויד דה חאה

השוער הספרדי נמצא במלכוד: הוא פגוע מכולם, כועס על ריאל, זועם על יונייטד, ואן חאל מאיים, דל בוסקה מזהיר, ואוטוטו היורו מתקרב. זה ייגמר בחוזה חדש ביונייטד עם סעיף יציאה? האפשרויות

אימג'בנק GettyImages

דויד דה חאה עשוי לקבל את ההצעה של מנצ'סטר יונייטד ולהאריך את חוזהו במועדון, אחרי פארסת החתימה שלו בריאל מדריד. כידוע, השוער הספרדי כבר היה על סיכום בבלאנקוס תמורת 40 מיליון יורו, אחרי קיץ עמוס בשמועות, אבל בגלל איחור של 28 דקות בשליחת המסמכים למשרדי ההתאחדות הספרדית, המעבר לא יצא לפועל.

כעת דה חאה נמצא במלכוד. על פי הדיווחים, דה חאה נסער מאוד מהאירועים וכועס על שתי הקבוצות - על ריאל שפעלה ברגע האחרון, ועל יונייטד ששלחה את המסמכים באיחור. השוער כרגע יושב על הספסל, אחרי שמאמן יונייטד לואי ואן חאל העניק את האפודה הראשונה לסרחיו רומרו, כשההולנדי טען עד עתה שדה חאה לא מרוכז בכדורגל. מאמן נבחרת ספרד ויסנטה דל בוסקה טען שדה חאה לא יוכל להיות שוער הנבחרת אם לא ישחק באופן סדיר.

דויד דה חאה שוער נבחרת ספרד. רויטרס
ימים לא פשוטים. דה חאה/רויטרס

חוזהו הנוכחי של דה חאה יסתיים בתום העונה. החשש של דה חאה הוא שואן חאל עשוי שלא לתת לו לשחק, אם השוער הספרדי לא יתחייב שהוא נשאר (על אף שיונייטד רשמה אותו לסגל הקבוצה לליגת האלופות, בעוד את ויקטור ואלדס לא). דה חאה מעוניין לשחק בריאל מדריד, עמה כבר חתם על חוזה, אבל על פי הדיווחים, הבלאנקוס כבר רצו לחזור בהם מהסיכום עמו, לפני שהתחרטו ודחו הכל לרגע האחרון, כך שגם עליהם דה חאה כועס.

כעת הדיווחים סותרים, ודה חאה נמצא בדילמה. בחלק מגופי התקשורת טוענים כי דה חאה ריאליסט ונאלץ לרכך את עמדתו הנוקשה נגד יונייטד כדי להאריך את החוזה, עם סעיף יציאה מוסכם מראש. מנגד, "סאן" מדווח כי "דה חאה רותח על יונייטד", לאחר שאמש ההתאחדות הספרדית אמרה שהטענות של ריאל מדריד קרובות יותר למציאות ושיונייטד הייתה זו שאחראית לעיכוב, ושהוא מעוניין לעזוב. כעת השוער וסוכנו ז'ורז'ה מנדס יצטרכו לקבל החלטה, שכך או כך תהיה פשרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully