וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "אין עלינו לחץ בצ'מפיונס, ננסה להשיג נקודות בכל משחק"

3.9.2015 / 10:22

המנהל המקצועי של מכבי ת"א התראיין לאתר של דינמו קייב: "ננסה להראות את מה שיש לנו, זו חווייה פנטסטית". ייני ביקר בקריית שלום ודחה הצעת חבריו להתאמן: "אבוא לראות אותם בהזדמנות הראשונה"

one

במכבי תל אביב כבר מריחים את שלב הבתים בליגת האלופות ובמקביל להתעסקות של הצהובים ביריבות, גם הן מתחילות להתעניין בה. המנהל המקצועי של הקבוצה, ג'ורדי קרויף, ערך ראיון קצר עם האתר הרשמי של דינמו קייב.

קרויף התייחס לציפיות של קבוצתו מהמפעל: "אנחנו מאוד מאושרים מכך שעלינו לשלב הבתים, זו חוויה פנטסטית עבורנו. אין עלינו לחץ להביא תוצאות, נבוא למשחקים רגועים וננסה להראות את מה שאנחנו יודעים. ננסה להביא נקודות בכל משחק".

קרויף נשאל על הכוכב של קבוצתו, ערן זהבי וכמובן החמיא: "הוא כדורגל מצוין שחשוב מאוד לקבוצה. הבאנו אותו ב-2013 מפאלרמו והוא הבקיע הרבה שערים עבורנו. ערן הוא מנהיג וקפטן וזה מדבר בעד עצמו".

ג'ורדי קרויף המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
הרבה ביטחון. קרויף/ניב אהרונסון

בנושא אחר, מעט מאוד שחקנים מתאמנים במכבי תל אביב השבוע בגלל ההשתייכות של 12 שחקנים מהסגל לנבחרות השונות, מה שגרם לשחקנים שנשארו בקרית שלום להציע לשרן ייני להצטרף אליהם לאימון קל. קפטן מכבי תל אביב לשעבר, שעבר בוויטסה ארנהם ההולנדית, הגיע אתמול בבוקר לארץ לביקור קצר והדבר הראשון שעשה היה לקפוץ לקרית שלום. לחבריו ממכבי סיפר כי הוא עדיין לא החלים לגמרי מהפציעה ממנה הוא סובל כבר כמה שבועות ולכן הוא מעדיף לצפות בהם מהצד. "זה לא נעים לפתוח כך במקום חדש, אבל הצוות בוויטסה מקדיש לי הרבה, מטפל בי ונותן לי יחס נהדר", אמר ייני לשחקנים שהתעניינו במצבו.

הבוקר סיפר ייני לוואלה ספורט על התחושות שלו מחוץ למכבי דווקא כשהקבוצה הצליחה להעפיל לליגת האלופות. "אני מאושר בשבילם. פשוט היה לי כיף לראות שהקבוצה עלתה. במכבי יש חבורה של שחקנים בעלי אופי מאוד חזק, ווינרים אמיתיים ולוחמים. אני בטוח שיהיה להם כיף בליגת האלופות ומאחל להם ליהנות כמה שיותר. אחזיק אצבעות להצלחה שלהם בשלב הבתים ואני מאוד אשמח את הם ייקחו אליפות גם העונה. אני בשלבי סיום של הפציעה שלי ומקווה לחזור לשחק במשחק הבא. את מכבי אבוא לראות בליגת האלופות בהזדמנות הראשונה. אני רוצה שזה יהיה כבר בלונדון נגד צ'לסי".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שרן ייני שחקן ויטסה ארנהיים. GettyImages
נמצא בשלבי החלמה אחרונים. ייני במדי ויטסה/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • שרן ייני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully