וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלירן עטר נפגש עם יעקב שחר, ונקנס

3.9.2015 / 10:09

החלוץ התייצב לוועדת משמעת בעקבות התנהלותו. בקבוצה סבורים: "שכטר חייב להשתקם, אחרת תהיה לו בעיה בעונה הבאה". רוני לוי יחתים חלוץ זר, המאמן מתכנן מהפכה בהרכב

one

חלוץ מכבי חיפה אלירן עטר עמד הערב (חמישי) בפני ועדת משמעת כשהתייצב לשיחה בפני נשיא המועדון, יעקב שחר. בשיחה, כצפוי, הודיע שחר לשחקן כי החליט לקנוס אותו, זאת בעקבות ההתנהלות של השחקן שהובילה למתיחות עם המאמן רוני לוי והסתיימה שלשום כשהמאמן יזם שיחה עם עטר, והחליט שהוא ממשיך בקבוצה.

במכבי חיפה פועלים כדי להחתים חלוץ עד תום מועד ההעברות ביום שלישי. אחרי שעסקת מתיו דוהמל נפלה, הירוקים עדיין מחכים לחביב חביבו, שבשלב זה נשאר בראן וטרם חתם בקבוצה אחרת, אך נציגו טוען כי כרגע הוא מסרב להגיע לישראל.

סוכנו ההולנדי של החלוץ טום ואן וירט מאקסלסיור אישר לוואלה ספורט כי התקבלה פניה רשמית מהירוקים עבור השחקן שהוא מייצג. חיפה הציעה 700 אלף יורו, אך מאז סוף השבוע עדיין לא הגדילה את ההצעה. "חיפה הגישה הצעה לרכישת הכרטיס מאקסלסיור, זה נכון", אמר. "אין לי ספק שאם יגיע לישראל, הוא יהיה אחד החלוצים הטובים שהגיעו לליגה שלכם, מדובר בסקורר אמיתי, שהוכיח בעונה שעברה כמה הוא פוטנציאל ענק. זאת יכולה להיות החתמה נהדרת עבור מכבי חיפה".

חלוץ אקסלסיור, טום ואן וירט. GettyImages
ואן וירט. הוגשה הצעה/GettyImages

בצל הביקורת על איתי שכטר, במועדון בטוחים כי החלוץ יצליח בקרוב לחזור לכושר שאפיין אותו בעבר. "איתי נמצא בעונת מבחן. אין לו ברירה, הוא חייב להשתקם העונה ולחזור לצמרת הכדורגל הישראלי", אמר גורם מקצועי בחיפה. "אם זה לא יקרה העונה, הוא בעצמו יודע שתהיה לו בעיה בעונה הבאה". בכלל, עושה רושם כי החלוצים הישראלים מבינים שייכנסו בקרוב לתקופה לא פשוטה. שחר הירש עשוי לעזוב בהשאלה.

במקביל, בקבוצה ממשיכים להתאמן כרגיל לקראת המשחק מול בני סכנין בשבוע הבא. המגן טאלב טואטחה כבר חזר לאימונים, וגם יוסי בניון ואביחי ידין התאמנו כרגיל וצפויים להיות כשירים למשחק. ההערכה היא שכל השלושה, כולל אלירן עטר, יפתחו בהרכב.

במועדון סבורים כי ההחזרה של ארבעת השחקנים להרכב תוציא את הקבוצה לדרך חדשה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי חיפה אלירן עטר. קובי אליהו
צפוי לפתוח. עטר/קובי אליהו

"גם אם ננצח את סכנין, אסור להסתנוור. בעוד שבועיים מחכה לנו משחק בבאר שבע. זאת הולכת להיות תקופה לא קלה, אבל לפחות עכשיו הראש פנוי לכדורגל, ולא לדברים אחרים", אמר אחד השחקנים אתמול.

שחקן נוסף שעשוי לפתוח בהרכב הוא הקשר הפולני-צרפתי לודוביק אוברניאק. ייתכן שרוני לוי יפתח עם שלושה שחקנים במרכז השדה, כשהרכש יתפקד כקשר אמצע-שמאל ואילו דרינצ'יץ' ישחק לצדו, כשידין מאחור. אלירן עטר, יוסי בניון ואולי גם חלוץ זר, אם יגיע עד אז, עשויים לשתף פעולה יחד בהתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully