וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: אשתו של המנג'ר האשימה כתבת ESPN בטובות הנאה מיניות

בת זוגו של הג'נרל מנג'ר של הרדסקינס הגיבה לדיווח של הכתבת עם מתקפה אישית ורמיזות למין אוראלי, ונאלצה להתנצל. וגם: לוחמת ה-MMA מנטרלת שודד, וחברתו של מראדונה למדה כנראה משהו

אימג'בנק GettyImages

15:30: חברתו של מראדונה מככבת

את הכישורים של דייגו מראדונה בכדורגל כולנו מכירים, אבל ספק אם מישהו ראה את חברתו, רוקיו אוליבה, בפעולה. אז הנה קבלו דוגמה קטנה לביצועים שלה ושל בעלה בדובאי.

11:00: לגלוש עם נעלי עקב ושמלת ערב

9:37: דה חאה מתגבר על המשבר

בתום הסאגה הארוכה בסיומה נשאר במנצ'סטר יונייטד ולא עבר לריאל מדריד, דויד דה חאה מתכונן למשימות הקרובות של נבחרת ספרד מול סלובקיה ומקדוניה. אם חשבתם שהשוער שכח לשחק כדורגל, שימו לב להשחלה הקטנה הזו של הכדור בין רגליו של איקר קסיאס.

9:27: שדדו את האשה הלא נכונה

שני צעירים ברזילאים ניסה לשדוד מאשה ברחוב את מכשיר הטלפון הסלולארי שלה. מה שהם לא ידעו, זה שאותה אשה היא בעצם לוחמת ה-MMA מוניק באסטוס. ברגע שהיא גילתה שאין להם נשק חם, היא יצאה למתקפה. כל הכבוד מוניק.

8:25: מסי פוגש את נערי יוסטון

8:00: דווייט הווארד רצה לעלות לטיסה עם אקדח טעון

מתברר שמה שברור לכל אדם, לא ממש ברור לדווייט הווארד. TMZ דיווח כי כוכב יוסטון הגיע לנמל התעופה ג'ורג' בוש בעיר ב-28 באוגוסט, העביר את התיק בסורק, והמאבטחים גילו שם אקדח גלוק (27 מ"מ) כשהוא טעון בכדור אחד. על פי הווארד, הוא פשוט שכח את האקדח בתיק. ומאחר שמדובר בחוקי טקסס, הווארד אפילו לא נעצר.

7:30: אשתו של המנג'ר משתגעת

דרמה בוושינגטון רדסקינס. ג'סיקה מקלואן, אשתו של סקוט מקלואן, הג'נרל מנג'ר של קבוצת הפוטבול, נאלצה להתנצל על אמירות שלה, אחרי שתקפה כתבת של רשת ESPN בטוויטר. אשתו של הג'נרל מנג'ר האשימה את הכתבת בכך שקיימה יחסים מיניים אסורים עם השחקנים על מנת לחשוף סיפורים עיתונאיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתבת ESPN דיאנה רוסיני דיווחה על שינויים מקצועיים בקבוצה, שצפויה לפתוח עם הקווטרבק קירק קאזינס על חשבונו של רוברט גריפין השלישי. גברת מקלואן צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "בבקשה תגידי לנו כמה מציצות היית צריכה לתת כדי להשיג את הסיפור הזה. והאם הם צחקו עלייך לפני או אחרי?". רוסיני עצמה, אגב, הגיבה לציוץ ש"אני מקווה שהדבר הזה לא אמיתי".

בתחילה הרדסקינס הכחישו את הציוצים וטענו שמדובר בחשבון מזויף. לאחר מכן הציוצים נמחקו, החשבון נסגר, ואשתו של הג'נרל מנג'ר נאלצה להתנצל: "אני מתנצלת בכל לבי על ההערות של הכתבת של ESPN. זה היה לא הולם ולא מבוסס, ויש לי הערכה גדולה לכתבת ולרשת. אני מתחרטת, ומצרה על הפרסום השלילי לקבוצה".

7:00: גארת' בייל בבעיטה מרשימה

6:30: החקיין של ה-NBA סוחט מחמאות ממאנו ג'ינובילי

6:00: ריילי קארי לנשיאות!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully