וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אלון הודיע: יינסי גייטס נשאר בהפועל ירושלים

2.9.2015 / 22:31

הסנטר האמריקאי חתם לשלוש שנים בשורות האלופה, וכעת מתברר שלא יושאל לקבוצה אחרת. גייטס העמיד בשנה שעברה במדי הפועל תל אביב 16.3 נקודות ו-6.3 ריבאונדים בממוצע למשחק

שחקן הפועל תל אביב יינסי גייטס. ניב אהרונסון
נשאר בבירה. יינסי גייטס/ניב אהרונסון

הפועל ירושלים הודיעה כי יינסי גייטס, שחתם בקבוצה, יישאר ולא יעבור לקבוצה אחרת בהשאלה. כזכור, לאחרונה נערכו מגעים עם הפועל אילת לגבי השאלתו, אך בעקבות חילוקי דעות לגבי חיזוק הקו הפנימי הוחלט בסופו של דבר להשאיר אותו. גייטס חתם בשלהי העונה שעברה על חוזה לשלוש שנים בירושלים.

ירושלים הודיעה הערב על החתמתו של השחקן ועיכבה את ההודעה במשך שבועות ארוכים לאחר שלא הייתה בטוחה אם תשאיל אותו בעונה הקרובה. הצוות המקצועי סבר כי יש להתחזק בשחקן גבוה נוסף, וזאת בשל התחזקותן של היריבות ביורוקאפ, כמו גם השאיפה להעמיד סגל רחב. ראשי ירושלים התלבטו, בין היתר בשל שיקולי תקציב, אבל הערב התקבלה כאמור ההחלטה הסופית. הידיעה על צירופו של גייטס פורסמה בוואלה ספורט.

גייטס (25, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת סינסינטי, העיר בה נולד, ובעונתו האחרונה בליגת המכללות רשם ממוצעים של 12.2 נקודות ו-8.9 ריבאונדים למשחק. על אף שהרשים במחנה קדם הדראפט בפורטסמות, הוא לא הצליח להיבחר בדראפט ה-NBA, והצטרף לפסוולייס הליטאית. בתחילת העונה שעברה הגיע להפועל אילת והיה אחד הגורמים המשמעותיים בהגעת הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף וגמר גביע המדינה, עם 11.4 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע. כשעבר להפועל תל אביב, לקח איתו עודד קטש את שחקן הפנים האמריקאי והוא רשם 16.3 נקודות ו-6.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בחודש יוני דיווחנו: עסקת גייטס סגורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully