וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד דה חאה נכלל בסגל מנצ'סטר יונייטד לליגת האלופות

אחרי הפארסה ביום האחרון של חלון ההעברות והמעבר לריאל מדריד שלא צלח, השוער הופיע ברשימה שהגיש המועדון לאופ"א. חואן מאטה: "הוא עבר כמה ימים מטורפים, אבל הוא יתגבר על זה"

אימג'בנק GettyImages

אחרי הפארסה של היום האחרון בחלון ההעברות, מנצ'סטר יונייטד פרסמה הערב (רביעי) את הסגל שלה לשלב הבתים של ליגת האלופות וכללה בו גם את דויד דה חאה. על פי דיווחים שהופיעו באנגליה במהלך היום, השוער גם לא פוסל אפשרות לחתום על חוזה חדש, שכן זה הנוכחי מסתיים בקיץ הבא.

באנגליה טוענים: "ריאל קיבלה רגליים קרות ברגע האחרון ומשכה זמן בכוונה"

דויד דה חאה שוער נבחרת ספרד. רויטרס
רגוע ושלו כתמיד. דויד דה חאה/רויטרס

השוער הספרדי, שהיה משוכנע כי יעבור לריאל מדריד ונותר מתוסכל ברגע האחרון, נמצא כעת עם נבחרתו וזכה לעידוד מצד חבריו הטובים עוד מימי הנבחרת הצעירה, חואן מאטה ואנדר הררה, שנכללו כמובן גם הם בסגל השדים האדומים לצ'מפיונס. מי שלא מופיע ברשימה הוא ויקטור ואלדס, שאמור היה לעזוב גם הוא את מנצ'סטר יונייטד ובסופו של דבר לא מצא קבוצה חדשה.

מאטה אמר לאחר אימון הנבחרת: "הרעב והמקצוענות של דויד נותרו כשהיו. הוא נראה כמו תמיד, רגוע ושלו. עברו עליו כמה ימים מטורפים, אני חבר שלו ונמצא שם בשבילו כשהוא צריך. כרגע הוא מרוכז במשחקי הנבחרת, השהות כאן תעשה לו טוב. האישיות שלו תעזור לו לעבור את זה. הוא יודע להתעלות ברגעים שהלחץ והמתח בשיאם. האוהדים יהיו מאחוריו וכך גם כל הקבוצה. כולנו יודעים איזה שוער גדול הוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully