וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב גרין: "רוסיה חזקה גם כשהיא משחקת בחמישייה השישית שלה"

2.9.2015 / 20:12

סנטר הנבחרת נערך למשחק הפתיחה: "נבוא הכי מוכנים שיש". ארז אדלשטיין על הניפוי של אפיק ניסים: "קשה מאודלשחרר אחד כמוהו", על הטורניר עצמו: "הנבחרת תנשוך, תשרוט ותזנק על הפרקט"

צילום ועריכה: קובי אליהו

שלושה ימים לפני שהיא תפתח את הופעותיה באליפות אירופה במונפלייה ותפגוש את רוסיה החזקה, נבחרת ישראל התכנסה הערב (רביעי) כדי לקיים אימון נוסף שבסיומו שוחח יניב גרין עם העיתונאים וסיפר על השיקום שעבר עד למצב שבו הוא יהיה חלק מהסגל. "אני מרגיש טוב, התאמנו חזק השבוע", אמר הסנטר הוותיק. "אני מאוד מתרגש, עברתי הרבה בחודשים האחרונים בשביל להגיע לאליפות הזו ואני שמח שאני פה. אמרתי לארז לא מזמן שכשהתחלתי את הקמפיין עם הנבחרת די היה לי קשה להאמין שאני אוכל להשלים אותו עד הסוף. בתחילת הקמפיין המצב של הברך לא היה מזהיר, אבל עם הזמן השתפרתי והתחזקתי ואני שמח שאני פה".

נקבע הסגל הסופי ליורובאסקט: ניסים, צ'וברביץ', בלייזר ומנקו נופו

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
הג'ינג'י מתחיל להתרגש/ניב אהרונסון

על השיקום שעבר, אמר: "בתחילת האימונים היו לי חששות כשחשבתי בעיקר על הברך, על מה לעשות ומה לא לעשות, אבל עברתי את זה. היום אני מנסה לעשות דברים כדי שאוכל לעבור את המשוכה הפסיכולוגית הזו. אני עדיין בתהליך של השיקום ועוד לא השלמתי אותו במאה אחוז. אני צריך לחזק את הברך, להחזיר את האתלטיות. אם החליטו שאני מספיק טוב להיות פה, אז זה מספיק לי". על המפגש הקרוב מול רוסיה אמר גרין: "עוד לא ראינו אותם בווידאו, אבל רוסיה היא תמיד נבחרת חזקה. הם לקחו אליפות אירופה עם בלאט, יש להם שמות גדולים תמיד גם אם הם מגיעים רק עם החמישייה השישית שלהם. התכוננו אליהם בימים האחרונים ונבוא הכי מוכנים שיש".

על ההסתכלות על שלב הבתים כולו אמר גרין: "כל משחק הוא הכי חשוב שיש. המומנטום והביטחון שצוברים במהלך הטורניר הוא מאוד חשוב, ופשוט צריך להסתכל על כל משחק בפני עצמו". על העובדה שהנבחרת הפסידה במרבית משחקי ההכנה שלה אמר גרין: "הייתי בקמפיינים שהפסדנו ברוב משחקי ההכנה ועשינו אליפויות אדירות. זה לא אומר הרבה. האליפות הזו זה משהו שונה לחלוטין. המשחק הראשון מאוד חשוב, נעשה את המירב". על המסקנות מהקמפיין הקודם הגרוע לעומת הקמפיין הנוכחי אמר גרין: "איפשהו תמיד בזיכרון נמצא הקמפיין הקודם, אנחנו לא רוצים להיות שם. אני חושב שהחבר'ה עשו את התיקונים כל אחד בפני עצמו, כולם אוהבים את כולם, היו תקריות בעבר, אבל עברנו את זה. החבר'ה רוצים לעשות אליפות גדולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רביב לימונד שחקן נבחרת ישראל (שמאל) עם ארז אדלשטיין. ניב אהרונסון
לימונד ואדלשטיין/ניב אהרונסון

מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין אמר: "מוצאי שבת אליפות אירופה 2015 מתחילה, אנחנו שמחים ונרגשים להיות שם. נעשה את המקסימום כדי לשמח את כולם. אני מבקש מהשחקנים צניעות, תשוקה ואנרגיות. בסופו של דבר יש 70 פוזשנים במשחק וצריך לשחק אותם כמה שיותר נכון כדי לנסות ולהפתיע. זה מה שביקשתי מהשחקנים. לא דיברנו מוטיבציות ושיחות וידאו. ניסע החוצה, נתרכז, ננתק והחבר'ה רעבים, הם רוצים לעשות את זה".

על הניפוי של אפיק ניסים, אלכס צ'וברביץ', עוז בלייזר ורפי מנקו אמר המאמן: "אמרתי לפני שבועיים שיהיה לי קשה לנפות שחקנים מהסגל, אפילו בחור צעיר ורעב שרצה להיות בנבחרת כמו עוז בלייזר. כולם רוצים להיות באליפות אירופה, כולם עבדו קשה בקיץ. האחריות היא עליי, אנחנו עובדים כצוות, לא מקבלים החלטות שנעימות לכולם. גם בנבחרות אחרות ניפו שחקנים וניפו שם שחקנים גדולים. היו לנו הרבה אילוצים בקיץ הזה וזה לא קל. אנחנו מכבדים את כולם, שנתנו כתף. אנחנו מכבדים ואוהבים את כל השחקנים".

על הניפוי של אפיק ניסים הוותיק, אמר הג'ינג'י: "קשה מאוד לשחרר אחד כמו אפיק, שעבר קדנציות בנבחרת. רצינו להימנע מהיום הזה. קרה מה שקרה באילוצים, הסברנו לו. לא הבטחתי לו כלום ולצערי זה מה שקרה. היו החלטות קשות וגם לי זה היה קשה. אני כבר שלושה ימים מתלבט ומתחבט עם מי שאיתי. אני רק מודה לאפיק ולשאר השחקנים".

על משחק הפתיחה מול רוסיה הוסיף אדלשטיין: "אני קורא שלמשחק הראשון יש השפעה על שאר הקמפיין. זה קמפיין שלימד אותי להתנהל תוך כדי תנועה עם כל כך הרבה אילוצים. הנבחרת הזו תנשוך, תשרוט, תזנק על הרצפה ולא תישבר. זה מאני טיים, אלה לא משחקי אימון ולא ניסיונות. משחקי האימון היו לא קלים. קחו את רוסיה למשל, העשירייה הראשונה שלהם כולם יורוליג או טופ יורוקאפ. אנחנו באים למשחקי אימון שאתה צריך לבחון אותם ולתת להם צ'אנס. לא אמרתי מההתחלה שזו השמינייה שלי ואלך איתם לא משנה מה יקרה. אני רוצה להאמין שבאליפות אירופה, ולמרות שיש עומס גדול, נראה אנשים שיצטרכו לתת אקסטרה למען הנבחרת".

מאמן הפועל תל אביב לשעבר התייחס לשאלה מה ייחשב לכישלון עבור הנבחרת: "אני לא מכיר את המושג כישלון. מבחן התוצאה יכול להיות טוב אם מבחן הדרך יהיה טוב. אנחנו רוצים לשחק טוב, כדורסל חיובי. אם נשחק כמו שצריך, נשלוט בריבאונד ונקלע טוב. אני לא מכבס מילים ולא בורח מאחריות".

עומרי כספי שחקן נבחרת ישראל (שמאל) עם ליאור אליהו. ניב אהרונסון
עומרי כספי באימון/ניב אהרונסון
ליאור אליהו שחקן נבחרת ישראל (שמאל) עם עומרי כספי. ניב אהרונסון
כספי ואליהו/ניב אהרונסון
ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל (שמאל) עם פיני גרשון מנהל מקצועי של הנבחרות הצעירות. ניב אהרונסון
אדלשטיין וגרשון/ניב אהרונסון
שון דאוסן שחקן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
דאוסן באימון/ניב אהרונסון
גל מקל שחקן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
גל מקל/ניב אהרונסון
אלישי כדיר שחקן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
אלישי כדיר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully