וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר אינפוסטרדה: "ישראל תחזור עם שתי מדליות ארד מריו"

על פי ההערכות של האתר שמספק תחזיות, ירדן ג'רבי ושגיא מוקי ישיגו מדליות ארד במסגרת המשחקים בקיץ הבא. ארצות הברית תסיים ראשונה בטבלת המדליות, בולט יסתפק רק בכסף ב-100 מטר

גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל, ירדן ג'רבי, שגיא מוקי. הוועד האולימפי בישראל,
לדעתנו גם הם קונים את התחזית הזו כבר עכשיו. מוקי וג'רבי עם לוסטיג/הוועד האולימפי בישראל

מפעם לפעם אתר "אינפוסטרדה" מעדכן את התחזית שלו לקראת המשחקים האולימפיים בריו, ועל פי העדכון האחרון עולה כי ישראל צפויה לחזור הביתה עם לא פחות משתי מדליות, שתיהן מענף הג'ודו: ירדן ג'רבי שאמורה לזכות במדליית ארד (63 ק"ג), וכך גם לגבי אלוף אירופה, שגיא מוקי (71 ק"ג).

האתר עצמו נחשב לאמין בתחזיות שלו, והדוגמה הבולטת הגיעה שנה לפני המשחקים בלונדון כאשר ההערכה לגבי הנבחרת הבריטית הייתה שהיא תשוב עם 53 מדליות. ערב התחרות המספר הזה שודרג ל-67 ובסופו של דבר בריטניה סיימה שלישית בטבלת המדליות עם 65, כש-29 מהן היו מזהב, 17 מכסף ו-19 מארד. באתר מדגישים כי ההערכה מתבססת על הישגי הספורטאים והמומנטום האישי שבו הם נמצאים.

יוסאין בולט אצן ג'מייקני אחרי שניצח בגמר ה-200 מטר באליפות העולם. AP
ההישג באליפות העולם לא הרשים את ראשי האתר. בולט/AP

מי שעושה את הקפיצה המשמעותית בטבלת המדליות לעומת העדכון האחרון היא ג'מייקה שמזנקת מהמקום ה-40 ל-22, כשההערכה היא שהיא תסיים את התחרות עם תשע מדליות. ארצות הברית תסיים ראשונה עם 95 מדליות, כש-41 מהן מזהב. סין שנייה עם 79 מדליות, 33 מהן מזהב ורוסיה שלישית, כש-26 מהן מזהב. ישראל תדורג בטבלת המדליות במקום ה-70.

על פי התחזיות, יוסאין בולט יגרוף את מדליית הכסף בריצה ל-100 מטר, אך ישיג את הזהב במרחק הכפול, ושלי אן פרייזר פרייס תשיג את הזהב ב-100 מטר. על פי אותו מדד, ג'סטין גאטלין יוכתר כאלוף האולימפי ב-100 מטר וישאיר את הארד למייק רודג'רס. בשחייה, מייקל פלפס אמור לענוד רק מדליה אחת שתהיה מכסף במשחה ל-100 פרפר. ריאן לוכטה יהיה זה שיזכה בזהב ב-200 מעורב אישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully