וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו: הולנד שוב הפסידה והתרחקה מהיורו, 0:1 לאיטליה על מלטה

הכתומים התרחקו שש נקודות מהמקום השני לאחר שנוצחו 1:0 בבית מול איסלנד, וייצאו לקרב גדול על המקום השלישי מול טורקיה. צ'כיה ואיסלנד קרובות ליורו. איטליה עלתה למקום הראשון בבית, רק 0:0 לקרואטיה

אריאן רובן שחקן נבחרת הולנד. רויטרס
הופעת בכורה כקפטן ונפצע במפשעה. רובן/רויטרס

המחזור השביעי במוקדמות יורו 2016 נפתח הערב (חמישי) עם שלושה בתים: א', ב' ו-ח'. בבית א' המשיכה הולנד המאכזבת להיראות רע והפסידה 1:0 בבית לאיסלנד. זאת לעומת צ'כיה, שחזרה מפיגור ל-1:2 מול קזחסטן. טורקיה ולטביה נפרדו ב-1:1. בבית ח', איטליה ניצחה רק 0:1 את מלטה בבית, קרואטיה אכזבה עם 0:0 בחוץ מול אזרבייג'אן. נורבגיה רשמה ניצחון חשוב עם 0:1 בבולגריה.

שחקן נבחרת איסלנד גילפי סיגורדסון מכניע את שוער נבחרת הולנד יספר סיליסן. רויטרס
סיגורדסון כובש מול סילסן/רויטרס

בית א'

הולנד - איסלנד 1:0

מה יהיה עם הולנד? למזלה ולמזלו של דני בלינד בהופעת הבכורה כמאמן הלאומי, לטביה הצילה אותה כשסחטה 1:1 בטורקיה ועזרה לכתומים להישאר במקום השלישי ולא להידרדר אל המקום הרביעי, ממנו אפילו לא הולכים למוקדמות. ההולנדים שוב נראו רע והפסידו בבית, ולא זו בלבד אלא שהם גם איבדו את הקפטן הטרי אריאן רובן, שנפצע במפשעה והוחלף ואת קלאס יאן הונטלאר שנפצע לקראת המשחק החשוב מאוד מול טורקיה ביום ראשון הקרוב. גם מרטינס אינדי, שספג אדום מטופש, לא ייסע עם ההולנדים לטורקיה. מנגד, איסלנד כבר עם רגל ושלושת רבעי ביורו 2016 כשהיא עם 18 נקודות, שמונה יותר מהולנד.

הזדמנות גדולה לאיסלנד כבר בדקה השביעית. גילפי סיגורדסון הכניס כדור מצוין ליוהאן גודמונסון, שיישר למרכז, אבל זה עבר ליד שחקן איסלנדי, והוא לא הגיע אליו. בדקה ה-18 בעט רובן כדור חופשי מ-20 מטר, זה היה מסוכן, אבל הלך החוצה. בדקה ה-33 נותרה הולנד עם עשרה שחקנים לאחר שמרטינס אינדי וקולביין סיגטורסון התעמתו ובלם פורטו חבט באיסלנדי והורחק ישירות. אריאן רובן נפצע במפשעה והוחלף כבר במחצית הראשונה.

בדקה ה-50 קיבלו האיסלנדים הזדמנות אדירה לאחר שביארנסון הוכשל ברחבה על ידי גריגורי ואן דל ויל. גילפי סיגורדסון בעט את הפנדל לא כל כך טוב, אבל יספר סילסן הצליח רק לגעת בכדור ולא לעצור אותו וזה 0:1 לאיסלנד.

צ'כיה - קזחסטן 1:2

הצ'כים הצליחו לחזור מפיגור ולהתאושש מההפסד הראשון שלהם בקמפיין הרבה בזכות מילאן שקודה המחליף, שכבש צמד והוביל אותם ל-1:2 חשוב מאוד מול קזחסטן. צ'כיה נותרה במקום השני, אבל הגדילה את הפער מהולנד השלישית לשש נקודות כשתשע נקודות נותרו בקופה.

הקזחים עלו ליתרון מפתיע מאוד בדקה ה-21 כשהגבהה של באוירז'אן איסלמחאן מצאה את יורי לוגביננקו, שעלה מעל השומר ונגח פנימה את ה-0:1. צ'כיה הצליחה לאזן בדקה ה-74 לאחר שבורז'ק דוצ'קאל הגביה לרחבה ומצאה את מילאן שקודה המחליף, שנגח חזק פנימה את ה-1:1. הצ'כים השלימו קאמבק בדקה ה-86 ושוב זה היה שקודה, הפעם אחרי נגיחה בעקבות הגבהה של יוזף שוראל וזה 1:2 לצ'כים.

טורקיה - לטביה 1:1
לטורקיה: סלצ'וק אינאן (77), ללטביה: ואלריס שבאלה (91)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

בית ח'

אזרבייג'אן - קרואטיה 0:0

הנבחרת של ניקו קובאץ' הגיעה למשחק בבאקו אחרי שבסיבוב הראשון דרסה את האזרים 0:6 קל במיוחד. הפעם, זה הלך הרבה יותר קשה עבור הקרואטים, שלא הצליחו לשבור את הבונקר של המקומיים, וסיימו ב-0:0 מאכזב מאוד. קרואטיה שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-14 נקודות ואיבדה את הפסגה בבית, אחרי שאיטליה ניצחה 0:1 בבית את מלטה החלשה.

איטליה - מלטה 0:1

ממש כמו בסיבוב הראשון, גם הפעם האזורי ניצחו את אחת הנבחרות החלשות באירופה בתוצאה מינימלית. איטליה נזקקה ליציאה רעה מאוד של שוער האורחת כדי לנצח בקושי 0:1 את מלטה השכנה כשגרציאנו פלה נוגח פנימה את השער היחיד במשחק. לא מרשימה, אבל גם כך איטליה עולה למקום הראשון בבית שלה בעקבות ה-0:0 של קרואטיה מול אזרבייג'אן החלשה במשחק המוקדם.

בדקה ה-59 כמעט עלו האיטלקים ליתרון לאחר שמאנולו גביאדיני שחרר כדור אדיר מ-20 מטר, אבל זה נעצר במשקוף. איטליה כבשה את השער שהרגיע אותה בדקה ה-69. לאחר שאנטוניו קנדרבה הגביה מאגף ימין וגרציאנו פלה נגח מול שער ריק פנימה את ה-0:1 אחרי יציאה די אומללה של הוג, שוער האורחת.

בולגריה - נורבגיה 1:0

ניצחון קריטי מבחינת הנורבגים, שעשו צעד גדול לפחות על מנת להבטיח את המקום השלישי בבית. נורבגיה ניצחה 0:1 בחוץ את בולגריה בזכות שער נהדר של גארד פורן בדקה ה-57 והגדילה את הפער מיריבתה הערב לחמש נקודות כשנותרו תשע בקופה.

נורבגיה עלתה ליתרון חוץ בדקה ה-57 לאחר שכדור חופשי של סטפן יוהאנסן מצא את וגארד פורן, שבעט מהאוויר נהדר פנימה את ה-0:1.

שחקן נבחרת איטליה גרציאנו פלה חוגג. רויטרס
סידר לאיטלקים 0:1 צנוע. פלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully