וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "מרוצה מההשקעה שלנו, לא יודע אם מרסיאל ישדרג את יונייטד"

העובדה שארסנל החתימה הקיץ רק את פטר צ'ך בהעברה חופשית לא מנעה ממאמן התותחנים לפתוח את הפה: "אין הרבה שחקנים שמתאימים לקבוצות הגדולות". "במרסיאל הושקע סכום עצום" "סיטי ופ.ס.ז'? לא מאוכזב מהן, אלא מהפייר פליי הפיננסי"

כשחלון ההעברות נסגר באופן סופי, באנגליה ממשיכים לנתח את מה שעבר הקיץ על קבוצות הפרמיירליג. אחת הקבוצות המאוכזבות והמאכזבות ביותר בחלון היא ארסנל, שספגה הרבה מאוד ביקורות לאחר שכשלה להחתים חלוץ למרות כמה שמות מסקרנים שעלו בהקשר שלה. בסופו של דבר, נותרו התותחנים רק עם השוער פטר צ'ך, שהגיע מצ'לסי בהעברה חופשית. אגב, ארסנל היא אחת מחמש קבוצות בלבד בחמשת הליגות הבכירות באירופה שלא החתימו אף שחקן שדה.

מאמן ארסנל, ארסן ונגר, התראיין וניסה להסביר את ההתנהלות של קבוצתו הקיץ. כשנשאל על הההשקעה של קבוצתו ענה: "אני תמיד מרוצה מההשקעות שאנחנו עושים ואני מרוצה גם מהקיץ הזה. בחלונות הקודמים החתמנו את אוזיל, אלכסיס ו-וולבק, הפעם החתמנו את צ'ך ואני חושב שהוא שחקן שיכול לשדרג אותנו". ונגר הסביר: "הבעיה היא לא בכספים או במשאבים של הקבוצות, אלא בעבודה שאין הרבה שחקנים בעולם שיכולים לשדרג את הקבוצות הגדולות".

אנתוני מרסיאל שחקן מנצ'סטר יונייטד. האתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד, צילום מסך
"שחקן מוכשר". מרסיאל/צילום מסך, האתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

בנוגע לרכש הצרפתי המסקרן של מנצ'סטר יונייטד, אנתוני מרסיאל, אמר ונגר: "הוא כישרון אדיר שהבקיע העונה 11 שערים והוא רק בן 19. ההשקעה בו עצומה, אך גם פה קשה לדעת אם הוא השחקן שיכול לשדרג קבוצה כמו יונייטד. הושקע בו סכום גדול מאוד בתקווה שהוא יהיה השחקן שיוכל לשנות את הקבוצה לטובה".

לוונגר היה מה להגיד גם על ההתחזקות הגדולה של מנצ'סטר סיטי ופאריס סן ז'רמן: "אני לא מאוכזב מהקבוצות, אלא מהפייר פליי הפיננסי, שלא באמת עוזר במקרים הללו. אלו חוקים שצריכים לעמוד בהם, אך יש קבוצות שלא עושות את זה. אם תשאל כל בנאדם, הוא לא יידע להגיד לך מה היתרונות של הפייר פליי הפיננסי, כי הוא גם מסובך מדי כדי להיות יעיל. יש צורך לפשט את העניין ולהבהיר אותו בצורה ברורה יותר".

לסיום, ונגר ניסה להטיף לקבוצות הגדולות: "ידוע שהמועדונים הגדולים הם המועדונים עם הכי הרבה אוהדים וחשיפה, מה שמכניס להם המון כסף. המועדון צריך להוציא כספים בהתאם להכנסות שלו, לא הרבה יותר מעבר, כמו שקורה בחלק מהקבוצות".

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
מאוכזב מהפייר פליי. ונגר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully