וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחי מונה לסגן נשיא משחקי הים התיכון בכדוריד, הנבחרת תשחק במצרים?

יו"ר האיגוד נבחר במהלך קונגרס של הארגון. המצרים, שהצביעו לשמחי, יארחו את האליפות הבאה וצפויים להזמין את הנבחרת. שמחי: "הקושי שמדינות ערב מציבות ידוע, נשמח לארח אותן"

יושב ראש איגוד הכדוריד, דורון שמחי עם מקבילו הטוניסאי. באדיבות איגוד הכדוריד, אתר רשמי
כבוד גדול. שמחי/אתר רשמי, באדיבות איגוד הכדוריד

יו"ר איגוד הכדוריד, דורון שמחי, נבחר אמש (שלישי) לשמש כסגן נשיא משחקי הים התיכון בכדוריד, במהלך קונגרס שהתקיים ברומא. נשיא הארגון, פרנצ'סקו פרומוטו האיטלקי, הציע לשמחי לשמש כסגנו, והמועמדות שלו זכתה ברוב מצד 22 המדינות שהשתתפו, כולל בחירה מצד הנציגים של מצרים וטוניסיה.

בארגון משחקי הים התיכון בכדוריד פעילות בין היתר ספרד, צרפת, איטליה, יוון, פורטוגל, קרואטיה, סרביה, מונטנגרו, טורקיה, קפריסין, מלטה, ומדינות ערב בהן מצרים, טוניסיה, אלג'יריה, לוב, לבנון וסוריה, שלא שלחה הפעם נציגות.

במקביל לארגון, פועלת פדרציית משחקי הים התיכון (ארגון העל), שמפעילה את המשחקים הראשיים בכלל הענפים, שבהם ישראל לא משתתפת בשל התנגדות מדינות ערב.

ישראל כבר אירחה את טורניר הנערות במשחקי הים התיכון לפני כ-4 שנים באילת, וכעת המשימה של שמחי היא שנבחרות ישראל תשתתף במשחקי הים התיכון בכדוריד שייערכו במונטנגרו (נשים) ובמצרים (גברים, במהלך 2016).

דורון שמחי יו"ר איגוד הכדוריד. ניב אהרונסון
יביא את הנבחרת למצרים?/ניב אהרונסון

שמחי התייחס למינויו ואמר: "הופתעתי מאוד מההצעה המאוד מכובדת לשמש כסגן נשיא, ובכלל מהמועמדות שלי שעלתה בקונגרס. אני שמח שנבחרתי, ובהזדמנות הזו אפעל שישראל תוכל להשתתף במשחקי הים התיכון בכדוריד. הקושי שמציבות מדינות ערב ידוע, אבל כבר קיבלתי הבטחה שמצרים תזמין אותנו למשחקים. בשיחות שהיו לי עם יושבי ראש של איגודים ממדינות ערביות, הבהרתי שאם לנבחרת מסוימת תהיה בעיה לשחק נגדנו, נהיה מוכנים מראש להיות משובצים לבית נפרד. באותן שיחות הבהרתי שנשמח לארח את נבחרותיהם למשחקי ידידות בארץ".

הערב (19:30, אוניברסיטת ת"א) אס"א ת"א תארח את א.ס רמה"ש, והמנצחת תשלים את תמונת חצאי גמר גביע ווינר-שופטים. המנצחת תפגוש את בני הרצליה, שהדיחה אמש את הדאבליסטית הפועל ראשל"צ. בחצי הגמר השני - מכבי ראשל"צ (שניצחה את נס ציונה) מול הפועל אשדוד (ניצחה אמש את מכבי ת"א).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully