וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: העיתונאית שהותקפה, ההעברה שכמעט עלתה לחלוץ בחייו

שחקנים ואוהדים זועמים הכו כתבת במשחק שפוצץ, הרכש החדש של מידלסברו עשה אחורה פנה ונקלע לתאונת דרכים עם אמו, שער עצמי הזוי במיוחד, בייל כובש מזווית בלתי אפשרית וגם: מה סוד הריבאונדים של אנדרה דראמונד?

צילום מסך

23:30: גארת' בייל כובש מזווית בלתי אפשרית

21:00: בלם ראיו נהג במהירות של 234 קמ"ש

אנטוניו אמאיה, הבלם בן ה-32 של ראיו וייקאנו, נתפס ביום שני בערב כשהוא דוהר בכביש M-303 במדריד עם הפורשה פנמרה שלו, במהירות של 234 קמ"ש, כשהמהירות המותרת היא 100 קמ"ש. אמאיה נעצר, צפוי לקבל קנס ורשיונו יישלל לתקופה של עד ארבע שנים.

שחקן ראיו וייקאנו אנטוניו אמאיה עם שחקן ריאל מדריד קרים בנזמה. GettyImages
משתולל על הכביש. אנטוניו אמאיה/GettyImages

13:45 העיתונאית שהותקפה על ידי אוהדים

במהלך משחק בגביע הפרואני בין אוניון במבאמרקה נגד סנטה אנה קחאבמבה, החלו דברים לצאת משליטה כששתי הקבוצות החלו להתקוטט על הדשא בעקבות שערורית שיפוט. הכתבת סינטיה מלפארטידה גארניז סיקרה את המהומה, אך אחד השחקנים של סנטה אנה לא התלהב מהתיעוד, ובעקבותיו כמה אנשים על הדשא החלו להכות אותה.

11:01: הראפר דרייק בועט לשער ריק, ושובר מנורה

10:00: ג'רמי לין מריץ קטעים בחדר הכושר

9:30: סוד הריבאונדים של אנדרה דראמונד

אנדרה דראמונד הוא אחד מהריבאונדרים המצטיינים ב-NBA. עד כמה מצטיין? הוא היחיד ב-17 השנים האחרונות שרשם יותר מ-100 ריבאונדים בהתקפה ו-100 בהגנה בחודש אחד, ובעונה החולפת היה מלך ריבאונדי ההתקפה, בפער גדול מהדולק אחריו רודי גיי.

מה הסוד שלו? הוא מחטיא בכוונה. כפי שכבר סיפר בעבר, הוא לא מתבייש לזרוק בידיעה שיתפוס את הכדורים החוזרים. "לא אשקר, אני עושה את זה מדי פעם", הוא הודה, "אני יודע שאני אשיג את הכדור בחזרה ואקלע".

אנדרה דראמונד שחקן דטרויט פיסטונס. AP
מחטיא בכוונה ולא מתבייש בזה. דראמונד/AP

9:00: תאונת הדרכים של הרכש של מידלסברו

קרלוס דה פניה חתם ביום ההעברות האחרון במידלסברו, אבל הדרך שלו לשם כמעט עלתה לו בחייו. הקיצוני, שכבר היה בדרכו לטיסה לאנגליה להשלמת העסקה, אבל נאלץ לבטל אותה לאחר שקבוצתו נסיונל עיכבה את החתימה על המסמך. בדרכו הביתה משדה התעופה ממונטיבידאו, כשאמו במושב שלצדו, הוא חווה תאונת דרכים. למרבה המזל השניים לא נפגעו בצורה רצינית, והם שוחררו מבית החולים במהרה. כדי להמתיק את הגלולה, נסיונאל הסכימה לבסוף לחתום על טופס ההעברה, והוא עשה פעם נוספת את דרכו לשדה התעופה.

קרלוס דה פניה שחקן רכש של מידלסברו. AP
רק בריאות. דה פניה/AP

8:00: אחד השערים העצמיים המגוחכים אי פעם

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully