וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "הרבה קבוצות אדירות לא זכו באליפות מעולם"

מנמיך ציפיות? כוכב הקאבס בראיון: "יש קבוצות גדולות שאנשים נוטים לשכוח בגלל שהן לא זכו בתארים". אטלנטה תפריש את הגופיה של מוטומבו, ב-ESPN מנבאים לגולדן סטייט אליפות במערב

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

עונת ה-NBA הולכת ומתקרבת, ולברון ג'יימס מכוון קצת יותר גבוה. אחרי שבעונה שעברה הוא ניצב כפסע מזכייה באליפות, הוא מקווה להשלים את המשימה. אבל גם אם זה לא יקרה, כך נראה, המלך לא ייקח את זה קשה מדי. בתור מי שחיכה לאליפות לא מעט זמן לפני שסוף סוף זכה בה לראשונה ב-2012, גם לברון יודע מה הערך של טבעת.

"מישהו שלא מכיר את ההיסטוריה של המשחק יכול לשכוח כמה קבוצות גדולות לא זכו מעולם באליפות. יש הרבה קבוצות כאלה, שפשוט נשכחו לאורך השנים, אבל זה לא אומר שהם לא היו אדירות".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
היה רוצה לשכתב את ההיסטוריה. לברון/AP

* אטלנטה הודיע כי תפריש את גופיה מספר 55, ששימשה את הסנטר האגדי דיקמבה מוטומבו. ההוקס יערכו לחוסם הטוב בהיסטוריה טקס מיוחד ב-24 לנובמבר, לפני המשחק מול בוסטון, בו יתלו את הגופיה שלו, אותה לבש במשך חמש שנים מ-1996 עד 2001. זה השחקן הרביעי שההוקס מפרישים את הגופיה שלו, אחרי דומיניק ווילקינס, לו האדסון ובוב פטיט.

* התחזית השנתית של רשת ESPN לעונה הקרובה ב-NBA מנבאת כי גולדן סטייט שוב תזכה באליפות המערב. פרשני הרשת ניבאו לווריירס מאזן של 22:60 בתום העונה הרגילה, ומאמינים כי סטף קרי ולהקתו שוב יצלחו את הקרבות הקשים במערב. סן אנטוניו דורגה שנייה עם מאזן של 25:57, בעוד שאוקלהומה סיטי אמורה לעשות את הקפיצה הגדולה ובזכות חזרתו של קווין דוראנט מפציעה, לסיים שלישית במאזן 27:55. הקליפרס יסיימו במקום הרביעי, יוסטון חמישי וממפיס במקום השישי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דיקמבה מוטומבו עם ביל קלינטון. AP
מקום של כבוד. מוטומבו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully