וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נסיך גרמני, עלמה ספרדית", הקשר ההזוי בין נוסטרדמוס ליונייטד

כתבים של הנביא הצרפתי מהמאה ה-16 חשפו קשר מדהים עד מטריד לחלון ההעברות של השדים האדומים. שוויינשטייגר וחברה של דה חאה שם. גם "ממפיס" ו-"רובין". ומי הוא הקרדינל הצרפתי?

צילום מסך

הקשר בין כדורגל לבין כתבים מהמאה ה-16 תמיד יהיה מאוד מקרי. כ-400 שנים לפני המצאת המשחק הסתובבו בעולם מספר הוגי דעות שדיברו על הכל חוץ מהמשחק שעתיד להפוך לספורט הפופולארי בעולם. עם זאת, משתמש באתר רדיט פירסם היום (רביעי) כתב של הנביא נוסטרדמוס, בו מוזכרים כמה מילים שמזכירות בצורה מדהימה עם מועררת פלאים את חלון ההעברות של מנצ'סטר יונייטד. כן, קראתם נכון....

נוסטרדמוס, נביא שחי בין 1503 לבין 1562, פירסם כמה נבואות בכתביו שאכן התגשמו, אך כלום לא הכין את אוהדי השדים האדומים למה שקרה בכתב שמגולל פחות או יותר את החודשיים האחרונים שעברו על המועדון.

באחת הנבואות של נוסטרדמוס נכתב בין השאר על בחור בשם "ממפיס" וכן על "נסיך גרמני" שמגיע לעיר (שוויינשטייגר מישהו?). אגב, באותו כתב מגולל גם סיפורו של "הקרדינל הצרפתי" (מורגן שניידרלין), מה שמספר למעשה את סיפור מרכז השדה של השדים האדומים.

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. AP
החברה הפריעה כבר אז. דה חאה/AP

זה לא הספיק לכם? שימו לב מה קורה בהמשך. "רובין" (ואן פרסי?) הוא אחת הדמויות שמצוינות בכתב, אך זה כלום לעומת האזכורים של גנואה ומונאקו, שתי ערים שנוסטרדמוס לא הרבה לכתוב עליהן, אך מדובר על הקבוצות מהם הגיעו סרחיו רומרו ואנתוני מרסיאל לקבוצה.

לסיום, כדי לחזק את הדברים, בכתבים מסופר גם על "עלמה הרוצה לחזור לספרד". מיותר לציין שמדובר בחברתו של דוד דה חאה, שעל פי דיווחים מאוד רצתה לעבור למדריד והתאכזבה מאוד מכך שהשוער נשאר במנצ'סטר. צירוף מקרים? כנראה שכן, אך כדאי לראשי האדומים לקרוא יותר כתבים של נוסטרדמוס בעתיד כדי לדעת איך לנהוג בחלונות ההעברות הבאים...

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הנביא בן המאה ה-16 נוסטרדמוס. GettyImages
ידע לפני כולם. נוסטרדמוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully