וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הסולחה: אלירן עטר יעמוד לדין אצל יעקב שחר

2.9.2015 / 8:48

בשיחה בין השניים בביתו של המאמן, לוי הבהיר: "מצפה שהיחסים עם הצעירים יהיו תקינים, אתה מהווה דוגמא. מצפה שלא יענו לי". החלוץ הבהיר שהוא מחויב לקבוצה, והמועדון יסתפק כנראה בקנס

יוסי ציפקיס

אלירן עטר ורוני לוי יישרו בניהם את ההדורים אתמול בשיחה שנערכה בביתו של המאמן, כשעוד קודם לכן החלוץ שוחח עם הנשיא יעקב שחר, אלא שבמכבי חיפה מתכוונים להעמידו לדין למרות תוצאות הפגישה אתמול. עטר צפוי לעמוד לדין מחר (חמישי), אבל נראה כי בחיפה מתכוונים להסתפק בקנס ובכך לסיים את התקרית שלא הוסיפה כבוד למועדון בשבועיים האחרונים.

שחקן מכבי חיפה, אלירן עטר. ברני ארדוב
"היו כל מיני הצעות, אבל מבחינתי מכבי חיפה זה המועדון שלי". אלירן עטר/ברני ארדוב

השאלה החשובה ביותר מבחינתו של לוי בשיחה אתמול הייתה האם עטר רוצה להיות במכבי חיפה. עטר השיב ללוי: "היו כל מיני הצעות, אבל מבחינתי מכבי חיפה זה המועדון שלי". השיחה לא עברה חלק לגמרי. לוי ביקר כמובן את עטר, והסביר לו כי לא מקובלת עליו ההתנהלות שלו במספר מקרים בשבועות האחרונים. "אם אני מחליף אותך תתנהג בהתאם, אני מצפה שלא יענו לי", אמר המאמן והוסיף: "אני מצפה שהיחסים שלך עם שחקנים צעירים יהיו תקינים, משום שאתה מהווה להם דוגמא". את המנדט להחלטה קיבל לוי משחר כבר לפני שלושה ימים. הוא שוחח גם עם בניון, ששלח מסר דומה לגבי המחויבות שלו לקבוצה. גורם בקבוצה אמר אתמול: "התקרית מאחורינו, עכשיו רק נותר לקוות שזה לא יחזור יותר. המטרה הייתה לשים הכל מאחור, ולנקות את כל השולחן".

אחרי ששמו את המתיחות מאחוריהם, במכבי חיפה החלו בהכנות לקראת המשחק מול סכנין ללא שחקני הנבחרות. הקשר הפולני-צרפתי לודוביק אוברניאק התאמן אתמול, כמו גם טאלב טואטחה שחזר לאימונים חלקיים ואמור להיות כשיר למשחק הקרוב. רוני לוי עדיין מחפש חלוץ. במכבי חיפה טוענים כי חביב חביבו עומד לחתום בקבוצה אחרת, ורק אם מעברו יטורפד ינסו להביא אותו לישראל. גם החלוץ ההולנדי טום ואן וירט ברשימות, אם כי העלויות של השחקן יקרות בשלב זה למועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully