וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ניסיון לצרף את סליחי נכשל, דומובצ'יסקי הוצע

2.9.2015 / 8:19

לידת בנו של האלבני גרמה לו להישאר באלבניה לפחות עד ינואר, אז ישמח להצטרף. המונטנגרי ששיחק בעונה שעברה בלבסקי סופיה עשוי להוות תחליף, גם הניגרי אוסטין אמוטו מועמד. המו"מ על שחרורו של ווקוביץ' נמשך

one

נסיון נוסף שעשתה אתמול (שלישי) מכבי נתניה לצרף את חלוץ סקנדרבג, חמדי סליחי, לא צלח, אחרי שהאלבני הודיע כי רעייתו ילדה השבוע והיא מבקשת להישאר בחודשים הקרובים באלבניה. יחד עם זאת, הבטיח סליחי כי אם הקבוצה תרצה אותו בחלון ההעברות של חודש ינואר, הוא ישמח לבוא ולעזור לה.

ההחלטה של סליחי השאירה את נתניה עם מספר אופציות אחרות לעמדת החלוץ אחרי שהקבוצה תשתחרר מחוזהו של החלוץ הבולגרי איבן ווקוביץ'. אחד החלוצים שהוצעו לקבוצה הוא הבולגרי ואלרי דומובצ'יסקי, ששיחק בעונה שעברה בלבסקי סופיה וכבש עשרה שערים, אבל בנתניה מעדיפים בשלב הזה חלוץ בסגנון אחר. מועמד נוסף שעלה לאחרונה לחיזוק עמדת החלוץ הוא אוסטין אמוטו. הניגרי בן ה-22 ששיחק אשתקד בקלאנטן מהליגה המלזית.

ואלרי דומובצ'יסקי חלוץ בולגרי. GettyImages
הוצע לנתניה. ואלרי דומובצ'יסקי/GettyImages

ווקוביץ' עדיין לא מסכים לעזוב את נתניה מכיוון שהוא רוצה פיצוי של מספר משכורות. בנתניה מסרבים בטענה שהחלוץ בקושי שהה בישראל, אולם בכל מקרה הפרידה ממנו תעלה לנתניה לא מעט.

בנושא אחר, בקבוצה עדיין מנסים למקסם את השחרור של הבלם עידו לוי ולהרוויח כמה שיותר. עירוני קרית שמונה מגלה בבלם עניין ויש עוד כמה קבוצות ששוקלות לצרף אותו.
נתניה תקיים היום משחק אימון נגד כפר קאסם מליגה א' כדי לתת לכמה שחקנים שלא שותפו עד כה דקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully