וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן רוצ'ט חתם לעונה בהפועל חיפה: "לא פשוט לעזוב בית"

2.9.2015 / 7:39

קפטן עירוני קרית שמונה בעונה החולפת עובר לכרמל: "הגיע הזמן להתחיל אתגר חדש, מקווה שזו תהיה תקופה לא פחות פוריה". נמשכים המגעים עם אבידור. מוסא, חטיב או כיוואן ישלמו את המחיר?

one

אדריאן רוצ'ט חתם לעונה בהפועל חיפה ויערוך הבוקר (רביעי) את אימון הבכורה שלו במדים האדומים. רוצ'ט סירב אתמול להתאמן בשל העובדה שהבעלים יואב כץ עוד לא הספיק לחתום על חוזהו והבהיר שלא יחתום על התרת חוזהו בקרית שמונה עד שיראה את החוזה שיופקד בבקרת התקציבים חתום על ידי כץ. הבוקר הוא אמור להתחיל רשמית את הקדנציה בקבוצה השנייה שלו מתחילת הקריירה.

בהודעה שהוציאו ראשי הפועל חיפה אמר רוצ'ט: "אני מודה לקרית שמונה על התקופה החשובה ביותר בחיי. לא פשוט לעזוב בית, אבל הגיע הזמן שלי לצאת לאתגר חדש ואני שמח שזה יהיה בהפועל חיפה. מקווה שהתקופה שלי בהפועל חיפה תהיה לא פחות פוריה מאשר בקרית שמונה".

אדריאן רוצ'ט, הפועל חיפה. האתר הרשמי של הפועל חיפה, אתר רשמי
פותח דף חדש. רוצ'ט/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חיפה

ההגעה של רוצ'ט עשויה לגרום להצבתו של ברונו פיניירו כבלם על חשבון אחד הבלמים הטבעיים. יוסי דורה ורוצ'ט עשויים למלא את התפקיד במרכז המגרש.

מינדאוגאס קאלונאס החל אתמול להתאמן לאחר שיואב כץ ביקש זאת מהצוות המקצועי. במקביל נמשכים המגעים עם יובל אבידור שצפוי לחתום. בקבוצה עדיין מחפשים שחקן שיתמודד עם לירן סרדל על עמדת המגן הימני, כשייתכן שבסופו של דבר בקבוצה יצטרכו לאלתר מקרב השחקנים במערכת. כמו כן, כץ מעוניין בשחרור של שחקנים אם אבידור יגיע. השמות הבולטים המועמדים לעזוב מבחינת כץ הם הילאל מוסא ועלי חטיב, כשגם הישאם כיוואן הוזכר גם כן כשחקן שעשוי לשלם את המחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully