וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע הסגל הסופי ליורובאסקט: ניסים, צ'וברביץ', בלייזר ומנקו נופו

2.9.2015 / 14:40

כוכב הפועל אילת, שחקני מכבי חיפה ופורוורד הפועל ירושלים לא יצאו מחר לצרפת, לקראת פתיחת האליפות בשבת מול רוסיה. יניב גרין יוכל לשבור את שיא ההופעות אם ישותף בכל חמשת משחקי הבתים

איגוד הכדורסל הודיע בצהריים (רביעי) על הסגל הסופי של נבחרת ישראל לאליפות אירופה, שתחל בשבת הקרובה בצרפת. השחקנים שנופו הם אפיק ניסים, אלכס צ'וברביץ', עוז בלייזר ורפי מנקו.

הסגל הסופי: גל מקל, יוגב אוחיון, בר טימור, רביב לימונד, דגן יבזורי, שון דוסון, עמרי כספי, אלישי כדיר, ליאור אליהו, דיאור פישר, רוברט רות'בארט ויניב גרין.

באיגוד הזכירו כי אם גרין ישחק בחמישה משחקים לפחות, הוא יהפוך לשיאן ההופעות של הנבחרת בכל הזמנים. ערב פתיחת האליפות, יש במאזנו 184 הופעות, כשלדורון ג'מצ'י יש 188.

אפיק ניסים שחקן נבחרת ישראל (ימין) מול נמניה נדוביץ' שחקן סרביה. קובי אליהו
מסיים מוקדם את הקמפיין. אפיק ניסים/קובי אליהו

הנבחרת הפסידה בשבעה מתוך שמונת משחקי ההכנה שלה ליורובאסקט, כשרק נבחרת אסטוניה לא הצליחה לנצח את השחקנים בכחול לבן. היום ייערך האימון המסכם לפני היציאה לאליפות, מחר תמריא המשלחת למארסיי, משם תמשיך בנסיעה למונפלייה, שם ייערך שלב הבתים הראשון ביורובאסקט.

ישראל תשחק בבית אחד נגד נבחרת רוסיה (משחק הפתיחה - בשבת), היריבה הראשונה בבתים, צרפת המארחת, פולין, פינלנד ובוסניה כשארבע מתוך שש הנבחרות יעפילו לשמינית הגמר שייערך הפעם בשיטת נוקאאוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully