וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמד: "זו הזדמנות שלא תחזור". חלוץ ברייטון תורגל לצד דאבור

1.9.2015 / 18:46

לקראת אנדורה, גוטמן תרגל את השניים בחוליית ההתקפה. מליקסון וטל בן חיים החלוץ תורגלו לסירוגין. דאבור: "אם לא נעשה תוצאה טובה במשחק הזה, המשחק מול וויילס לא יהיה רלוונטי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל התכנסה הערב (שלישי) ליום האימונים השני לקראת המשחקים מול אנדורה (ביום חמישי) ו-וויילס (ביום ראשון הבא) במסגרת מוקדמות אליפות אירופה.

אלי גוטמן תרגל היום את אופיר מרציאנו בשער וכפי שכבר פרסמנו השבוע יתבסס על רביעיית הגנה של שחקני מכבי תל אביב. אבי ריקן תורגל בצד שמאל, תומר חמד ומונס דאבור לבשו את הגופיות בהתקפה. מאור מליקסון וטל בן חיים תורגלו לסירוגין.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו; אלי דסה, טל בן חיים, איתן טיבי, אבי ריקן; ביברס נאתכו, ניר ביטון, טל בן חיים (מאור מליקסון), ערן זהבי; מונאס דאבור, תומד חמד.

אתה תנווט. גוטמן עם טל בן חיים הבלם/יוסי ציפקיס

חלוץ הנבחרת תומר חמד, שכבש צמד במשחק האחרון של ברייטון, מול איפסוויץ', אמר לקראת המשחק: "ההרכב לא סגור וצריך לראות מה אלי (גוטמן) יחליט באימונים, אבל אני מוכן להזדמנות לשחק בהרכב. לא הולך להיות משחק קל ביום חמישי, אנחנו צריכים להיות מוכנים במאה אחוז ולעבור את המשחק הזה על הצד הטוב ביותר ולהמשיך למשחק הבא.

"יש תקופה חשובה עם משחקים שאנחנו יודעים מה החשיבות שלהם, יש לנו מוטיבציה להצליח, זו הזדמנות שלא תחזור. מה שאנחנו צריכים לכוון אליו המקום השלישי, אבל כרגע צריך לחשוב על אנדורה ולא מעבר לזה".

על הכושר המצוין שהוא נמצא בו, אמר חמד: "היו לי תקופות טובות שלא שיחקתי בהן בנבחרת. באתי בכושר טוב ואני יודע שיש סיכוי גדול שאפתח. כולם יודעים שאני תמיד מוכן לתרום את חלקי לנבחרת, גם כשנכנסתי לחמש דקות או לדקה אחת נתתי הכל, אם אפתח בהרכב אעשה הכל די לעזור לנבחרת.

"לא שיחקתי הרבה בקמפיין ולא ראו באופן טבעי את היכולת שלי, אני בא בכושר טוב. נבחרת זה משהו אחר, צריך לבוא מוכן, מודע למעמד, כבר הייתי בו, כולם ראו מה אני יכול לתרום לנבחרת. אני בא במטרה לעזור לנבחרת להשיג את המטרות בשבוע הקרוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן נבחרת ישראל מונס דאבור. יוסי ציפקיס
"אין אופוריה, ברור לכולם שזה לא משחק 'על הדרך'". דאבור/יוסי ציפקיס

מונס דאבור, שעשוי גם הוא לעלות בהרכב אחרי פתיחת העונה המוצלחת בגראסהופרס, אמר: "אני שמח שאני בכושר טוב, מרגיש טוב וממתין להזדמנות שלי. אשחק איפה שישימו אותי, אין פה 'נוח'. בשוויץ אני משחק 9 חופשי, אני זז בכל המגרש.

"ברור שאין אופוריה, ברור לכל השחקנים שזה לא באמת משחק 'על הדרך', אנחנו לא באים לטייל. נגיע מוכנים, מכינים את עצמנו כמו שצריך, אני מקווה מאוד שכולם יהיו בפוקוס של 200 אחוז, מקווה לעשות תוצאה טובה. אם לא נעשה תוצאה טובה במשחק הזה, המשחק מול וויילס לא יהיה רלוונטי. ברור שזה המשחק החשוב עכשיו, כולם מתרכזים במשחק מול אנדורה, רוצים לעשות תוצאה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully