וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלמה עסקת השאלתו של עוז ראלי מבני יהודה למכבי תל אביב

הצהובים יעבירו לזהובים כ-250 אלף שקל וכנראה גם את שון גולדברג עם אופציה לרכישה, ראלי: "היום המאושר בחיי". ברק בדש שוחרר לרעננה, מחירי המינויים לצ'מפיונס: בין 360 ל-2,000 שקל

ברני ארדוב

מגן בני יהודה, עוז ראלי, עבר מבני יהודה למכבי תל אביב בהשאלה לעונה אחת, עם אופציית רכישה. הצהובים יעבירו לזהובים כ-250 אלף שקלים ואת שון גולדברג בתמורה לשחקן.

ראלי, שקיבל את החולצה מספר 27, אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "זה אחד הרגעים המאושרים בחיי. הגעתי למועדון גדול עם קהל גדול. זה כבוד גדול עבורי להשתייך למכבי ת"א ואעשה הכל עבור מכבי. אני מקווה לעשות עבודה טובה כשהחולצה של מכבי עליי. יש לי רצון גדול להצליח במכבי תל אביב".

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף מסר: "בעונה קשה וארוכה כמו זו העומדת בפנינו, חשוב שיהיו לנו שחקנים בסגל היכולים לתרום במספר עמדות ותפקידים. אני בטוח כי עוז יגדיל את התחרות הקיימת במכבי ת"א ואני מאחל לו בהצלחה".

עוז ראלי גדל בבני יהודה ולקבוצה הבוגרת עלה ב-2005. הוא הספיק לערוך 221 הופעות ולכבוש 17 שערים. בעונה שעברה שיחק עם הקבוצה בליגה הלאומית ועלה עימה לליגה הבכירה. ראלי יכול לשחק הן כמגן ימני, הן כמגן שמאלי והן כקשר במספר עמדות.

מי שעוזב את האלופה הוא ברק בדש, שחתם רשמית בהפועל רעננה. בדש הגיע לקרית שלום בינואר 2014, כבש 11 שערים ב-45 הופעות וזכה בשתי אליפויות וגביע, אך לא שותף הקיץ בקמפיין ההעפלה לליגת האלופות.

"את החוויות שצברתי במכבי ת"א לא אשכח כל חיי. זה אמנם רגע עצוב מצד אחד אך בכדורגל המקצועני דלת נסגרת ודלת נפתחת ואני עומד בפני פרק חדש בקריירה שלי בשבוע בו חגגתי יום הולדת 33".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי תל אביב, ברק בדש. מגד גוזני
11 שערים ב-45 הופעות. בדש/מגד גוזני

צירופו של השוער דניאל ליפשיץ למכבי תל אביב לא עורר הדים רבים בעיקר בגלל הגעתו של הסרבי פרדראג ראיקוביץ' שתפסה את מרבית הכותרות בימים האחרונים. שוער המשנה של הפועל רעננה ששיחק בעונה שעברה לא מעט בקבוצה מהשרון, הועדף במכבי תל אביב מכמה סיבות כשהראשונה היא תנאים סבירים בעסקה מול הפועל רעננה ביחס למה שרצו במכבי פתח תקוה עבור צחי גיגי.

בזמן שבפתח תקוה דיברו על רכישת הכרטיס של גיגי באופן מיידי תמורת כמה מאות אלפי דולרים, ליפשיץ הושאל למכבי תל אביב תמורת סכום של 150 אלף שקל כאשר בין שני המועדונים סוכם כי אם מכבי תל אביב תרצה לרכוש את כרטיסו בתום העונה היא תוסיף עוד 250 אלף דולר. ליפשיץ, המיוצג על ידי עו"ד דן חי, זכה במכבי תל אביב לחוזה דומה לזה שהיה לו בהפועל רעננה בכל הקשור לסכומי הבסיס. יחד עם זאת יזכה ליפשיץ לסכום של 1,000 דולר נטו עבור כל נקודת ליגה שהקבוצה תעשה וזאת בתנאי שהוא משחק. אם הוא יישב על הספסל ירוויח 750 דולר לנקודה.

ביחס לחוזה שהיה לו ברעננה, הוא גם יכול להרוויח יותר מאחר שיש לו מענקים על זכייה באליפות, בגביע ובניצחונות בליגת האלופות, אלמנטים אותם לא היה מגשים בהפועל רעננה. במכבי תל אביב החליטו ללכת על ליפשיץ באופן סופי רק ביום שבת אחר הצהריים וזאת אחרי שראיקוביץ' כבר נחת בארץ. במשך כל סוף השבוע התחבטו בקבוצה אם בכל זאת צריך להשאיר את חביב אוחיון המוכשר כשוער המשנה.

דניאל ליפשיץ שוער הפועל רעננה. קובי אליהו
אופי נוח. דניאל ליפשיץ/קובי אליהו

ההחלטה להביא את ליפשיץ התקבלה בסופו של דבר משני טעמים עיקריים. הראשון, העובדה שאוחיון רק בן 17 ועדיין אין לו את הנסיון הדרוש להתמודדות במאבקים שצפויים לקבוצה. העניין השני הוא השתתפותה של קבוצת הנוער של מכבי תל אביב בליגת האלופות במקביל לקבוצת הבוגרים. בכל יום בו מכבי תל אביב תשחק בשלב הבתים, תתמודד גם קבוצת הנוער בשעה מוקדמת יותר ובמועדון רצו שאוחיון יהיה שם בין הקורות ויסייע לקבוצת הנוער להשיג את התוצאות המיוחלות. כמו כן, במכבי תל אביב בדקו ומצאו, כי בגלל השתייכותו של אוחיון לנבחרת הנוער, הוא יפסיד בעונה הקרובה שישה משחקים של הקבוצה הבוגרת, ולכן גם לא רצו להישאר בלי שוער שני. בקבוצה מדגישים כי חשוב מאוד שקבוצת הנוער תשיג תוצאות טובות בשלב הבתים של ליגת האלופות לנוער ותהפוך לשם דבר בקרב מגלי הכשרונות הצעירים מכל העולם.

מעבר לעניין הכספי ביחס למה שמכבי פתח תקוה רצתה עבור גיגי, ההחלטה ללכת על ליפשיץ נבעה מסקאוטינג שנעשה על יכולתו ולא פחות חשוב על אופיו. במכבי הבינו כי מדובר בבחור בעל אופי חזק שאינו נכנס ללחץ ברגעים בהם ההתרגשות מאוד גדולה. לדברי גורמים במכבי תל אביב ליפשיץ גם מבין את מקומו ולא יעשה עניין מכך שהוא שוער שני.

צחי גיגי שוער מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
מכבי תל אביב ויתרה על האפשרות לצרפו. צחי גיגי/קובי אליהו

למכבי תל אביב יש זמן עד הלילה להחתים שחקן נוסף שיוכל להירשם לשלב הבתים של ליגת האלופות. המועד הסופי הוא באחת בלילה ובמועדון נעשים עוד נסיונות אחרונים למצות את המגעים מול אחד המגנים השמאליים שנמצאים ברשימה.

מי שמחזיק אצבעות לכך שהאלופה לא תחתים זר חדש ברגע האחרון הוא קרלוס גארסיה שבינתיים יכול להיות מעודד מכך שהפועל רעננה ביקשה אותו במקום חואן פאבלו שהוצע לה, ומכבי סירבה.

לא פחות מ-12 שחקנים בסגל של מכבי תל אביב נמצאים בנבחרות השונות השבוע והמאמן סלאבישה יוקאנוביץ' החליט לתת לשחקנים יומיים של מנוחה.

יצאה לדרך מכירת המינויים למשחקי הקבוצה בליגת האלופות. המנוי יכלול שלושה משחקים: מול פורטו, צ'לסי ודינמו קייב. המחיר הנמוך ביותר עומד על 500 שקלים ואילו היקר ביותר עומד על 2,000 שקלים.

עדכון ראשון: 09:02.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully