וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסליניו הוארטס חתם בלייקרס, צ'אק הייז בקליפרס

הרכז הברזילאי בן ה-32 עוזב את ברצלונה אחרי שש שנים ויחזק את הקו האחורי של הקבוצה. רשם אשתקד מוצעים של 7.4 נקודות וכמעט 5 אסיסטים. היריבה העירונית התחזקה בפורוורד של טורונטו

שחקן ברצלונה מרסליניו הוארטס מול שחקן ריאל מדריד אנדרס נוצ'יוני. GettyImages
עובר ל-NBA. הוארטס/GettyImages

אחרי ארבע שנים בברצלונה וקריירה עשירה באירופה, מרסליניו הוארטס הרכז הברזילאי עובר ל-NBA. הגארד בן ה-32 חתם היום על חוזה לעונה אחת בשורות ל.א לייקרס. בעיר המלאכים מקווים שהברזילאי יתרום מהניסיון שלו ויעזור בעיקר לדאנג'לו ראסל, הבחירה מספר 2 בדראפט להתאקלם בקבוצה ולהתפתח. הוארטס יצטרף בקו האחורים ללו וויליאמס, ג'ורדן קלארקסון וכמובן קובי בריאנט.

הוארטס שיחק בשש השנים האחרונות בברצלונה, עמה הוא הגיע שלוש פעמים לפיינל פור של היורוליג. במדי הבלאוגרנה הוא רשם ממוצעים של 7.4 נקודות וכמעט 5 אסיסטים בעונה החולפת. להוארטס יש ניסיון רב גם במדי הנבחרת הברזילאית, במדיה הוא רשם ממוצעים של 11 נקודות ו-5 אסיסטים במשחקים האולימפיים בלונדון.

"יש הרבה יותר מרחב ב-NBA, זה לא כמו באירופה, שם יש לך בנאדם אחד בצבע כל הזמן. אחת הנקודות החזקות אצלי היא משחק פיק אנד רול ולמצוא את הבנאדם הפנוי", כך אמר הוארטס על המעבר שלו ללייקרס.

* גם בצד השני של העיר מתחזקים. ל.א קליפרס החתימה את הפורוורד הוותיק צ'אק הייז, שהיה שחקן חופשי. הפורוורד, שיכול לשחק גם כסנטר רשם ממוצעים של 1.7 נקודות ו-1.8 ריבאונדים ב-29 משחקים בעונה החולפת במדי טורונטו. הייז שיחק גם ביוסטון וסקרמנטו במהלך 10 השנים שלו בליגה ויש לו ממוצעי קריירה של 3.7 נקודות, 5 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully