וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: האלק הוגן ממרר בבכי, מייוות'ר אורז לחופשה

לאחר שהתבטא בצורה גזענית, המתאבק האגדי, שנזרק מה-WWE, נשבר בראיון בו התנצל על דבריו. המתאגרף הגדול בעולם בשלו, ראוזי מגיעה לווניס וגם: ווייטסייד והסיפור המדהים של שחקן הבייסבול הקובני, והחברה החדשה של קאקה

אימג'בנק GettyImages

19:08: הריבאונד של קאקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חודש בלבד אחרי שנפרד מאשתו קרול סליקו, קאקה כבר בזרועותיה של אישה אחרת, ובברזיל מדווחים שחברתו החדשה היא אשת שיווק מסאו פאולו בשם ונסה ריביירו סיקוואירה.

16:00: שדה התעופה הית'רו לעזרת ארסנל וצ'לסי

לאור טירוף סגירת חלון ההעברות באנגליה, בשדה התעופר הית'רו שבלונדון החליטו לסייע לשתי הקבוצות הגדולות של העיר. בחשבון הטוויטר הרשמי של השדה, צחקו על עסקת ג'ון סטונס לבלוז ועקצו: "המדורגת 13 בליגה תבצע רכש?" לגבי ארסנל, החברים בהית'רו החליטו לשרטט מסלול הגעה לאדינסון קבאני מפאריס ללונדון, אך יחליט להצטרף לתותחנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

08:32: האלק הוגן ממרר בבכי

כחודש לאחר שנזרק מה-WWE בשל התבטאות גזענית, אחד המתאבקים המפורסמים בהיסטוריה, האלק הוגן, חוזר שוב לכותרות. הוגן התראיין בארצות הברית בעקבות התקרית, כשלפתע החל למרר בבכי. לאחר מכן גם התנצל על דבריו. בשלב זה, לא ברור אם הוגן יחזור לארגון ה-WWE.

08:15: שחקן הבייסבול שישן מחוץ לאצטדיון במשך 18 ימים

לשחקן הבייסבול הקובאני, לואה לינארס, חלום אחד: לשחק בשורות לוס אנג'לס דודג'רס מליגת ה-MLB האמריקאית. הוא החליט לעשות מעשה, ולהתמקם מחוץ לאצטדיון של הקבוצה עד אשר יקבל אישור להגיע למבחנים. הוא לא ויתר, וישן במשך 18 ימים מחוץ לאצטדיון. נכון לכתיבת שורות אלו, לינארס עדיין לא זכה לקבל זימון למבחנים, והוא עדיין ממתין בעיר המלאכים.

08:10: דוויין ווייד מפציץ במחניים

08:00: חסן ווייטסייד גבוה, גבוה מאוד

חסן ווייטסייד, הסנטר של מיאמי היט, הוא איש גבוה. הסנטר (2.13) ניסה להוכיח לעוקביו עד כמה הוא גבוה, כשהעלה תמונה ובה הוא נראה אוחז בסל, כשרגליו עדיין על הקרקע. "אני לא חושב שאנשים מבינים עד כמה אני גדול ועד כמה ארוכות הזרועות שלי", כתב ווייטסייד באינסטגרם.

07:54: ציור הקיר המרשים של רונדה ראוזי

לוחמת ה-MMA הגדולה בכל הזמנים, רונדה ראוזי, לא מפסיקה לכבוש פסגות. אחרי ששיחקה בסרטים, כיכבה בפרסומות, התראיינה בכל תוכנית אירוח אפשרית והפכה לאחת הכוכבות הגדולות כיום בספורט האמריקאי, זכתה "ראודי" לציור קיר מרשים באחד בווניס ביץ' שבקליפורניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully