וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאד מוראר מסרב להציג אישורים רפואיים, בית"ר מתכוונת לשחרר אותו

1.9.2015 / 16:40

הקשר הרומני טוען כי טופל ברומניה והוא כשיר לחזור להתאמן, בעוד שרופאי המועדון מתעקשים כי עליו לעבור ניתוח. בית"ר צפויה לשחררו, ללא קשר למציאת מחליף. עסקת איינבינדר על סף סגירה, לאחר שויתר על קרוב למחצית משכרו

one

נמשכת הסחבת בבית"ר ירושלים בעניינו של הקשר ולאד מוראר. שבוע לפני תום מועד ההעברות, תקועה בית"ר עם זר פצוע, שערך עד כה אימון אחד בלבד. על פי האבחון של רופאי המועדון הוא זקוק לניתוח, בעוד שהשחקן עצמו טוען שעבר טיפולים ברומניה והוא כשיר לחזור ולהתאמן. בבית"ר דרשו מסמך על הטיפולים שעבר והיותו כשיר רפואית, אך השחקן טען שאין לו כרגע מסמך כזה.

מעבר לכך, מוראר מסרב לחתום על מסמך לפיו במידה ואינו מחלים מהפציעה חוזהו יותר, ונראה שהוא ייחתך ללא קשר לצירופו של זר חדש במקומו. בית"ר שילמה לשחקן כ-30 אלף יורו מענק חתימה, אך לא העבירה לקלוז' את 58 אלף היורו שסוכם עליהם עבור כרטיסו, ואין בכוונתה לעשות זאת בשלב זה. שני הצדדים מעריכים כי העניין יגיע בסופו של דבר לאופ"א או יסתיים בפשרה כספית.

בבית"ר מאמינים כי בימים הקרובים תיסגר עיסקת העברתו של דן איינבינדר ממכבי תל אביב. ביממה האחרונה צומצמו הפערים ונוצר מתווה בו תוכל בית"ר לצרף את השחקן לקבוצה. על פי המתווה השחקן הסכים לוותר על קרוב ל-50 אחוז משכרו במכבי תל אביב והפערים בין הצדדים הצטמצמו למינימום.

גורם המעורה בפרטים אמר: "הגענו לנקודה הסופית. דן מוכן לוותר על הרבה מאוד כסף ועכשיו בית"ר צריכה להראות שהיא רוצה אותו. ההרגשה היא שהכיוון חיובי אבל עד שהדברים לא סגורים צריך סבלנות. מי שמתעניינות בשחקן הם גם הפועל תל אביב וקרית שמונה אך השחקן מעדיף בשלב זה לחזור למועדון בו גדל".

גורם בבית"ר אמר: "אם להיות כנים הקבוצה צריכה ארבעה שחקנים כדי לעשות שינוי משמעותי אבל בשלב הזה נסתפק בשניים. נקווה. יש בעיה גדולה של חוסר ביטחון ושחקנים שמתקשים להתמודד עם הלחץ והציפיות בבית"ר. אם עסקה כמו של איינבינדר ב100 אלף דולר פלוס-מינוס לא תיסגר, עדיף שהעונה תיגמר. מעבר לאייבינדר צריך עוד שחקן התקפה מנוסה שיכול להתמודד כאן, עדיף זר שעשה משהו בקריירה".

דן איינבינדר, מכבי תל אביב. קובי אליהו
הסכים לוותר על קרוב ל-50 אחוז משכרו במכבי תל אביב. איינבינדר/קובי אליהו

אלי טביב המתין לסגירת חלון ההעברות באירופה כדי לנצל את השבוע הנוסף שיש בישראל לצרף שחקנים. יחד עם זאת, טביב הבהיר כי לא יצרף שחקן שלא יוכל לשדרג את הקבוצה וייתכן שימשיך לחפש שחקנים חופשיים גם אחרי סיום החלון. בבית"ר אף אמרו בציניות: "אנחנו מחפשים שחקנים חופשיים ללא דמי העברה כך שגם אחרי ה-8 בספטמבר יהיה לנו זמן".

בנוגע לולאד מוראר, הוא אמור לחזור להתאמן היום (שלישי) אימונים קלים ולהגביר קצב בימים הקרובים. בבית"ר פסימיים לגבי האפשרות שיחלים, ותוך כדי החיפושים משאירים סיכוי קטן מאוד שהפציעה מאחוריו והוא יכול להיות חלק מהסגל: "הלוואי שנקבל אותו כשיר, זה יהיה הכי טוב עבורנו, אבל הרופאים פסימיים ומשוכנעים שהוא חייב ניתוח".

(עדכון ראשון: 6:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully