וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אנחנו בליגה של הפועל עכו, לא של מכבי חיפה"

31.8.2015 / 22:58

מאמן בני יהודה התייחס להפסד הביתי מול הקבוצה מהצפון: "גם אחרי הניצחון במחזור הראשון אמרתי שאנחנו צריכים חיזוק, אבל אני מבין את המצב ונילחם עם מה שיש". הוכנבוים: "מאמין בשחקנים שלי"

one

שבוע בלבד אחרי שהביסה את מכבי חיפה בחוץ, ספגה הערב (שני) בני יהודה את ההפסד הראשון שלה לעונת 2015/16. הזהובים נוצחו 2:0 על ידי הפועל עכו, שבעצמה רשמה ניצחון בכורה אחרי שהפסידה 1:0 להפועל חיפה בשבוע שעבר.

ירון הוכנבוים מאמן הפועל עכו. ברני ארדוב
"אנחנו עדיין בפיגור לעומת שאר הליגה". הוכנבוים/ברני ארדוב

מאמן עכו ירון הוכנבוים אמר בסיום: "שיחקנו מול קבוצה טובה, קבוצה מאומנת. אנחנו בפיגור בכל מה שקשור לכושר גופני, לשחקנים שהצטרפו מאוחר ובהיבטים נוספים במשחק. כך שאנחנו עדיין לא בקו אחד עם הליגה. אני שמח שבכל זאת אנחנו מצליחים להגיע לבלומפילד ולנצח את בני יהודה.

"אני מאמין בשחקנים שלי, אבל עדיין אני חושב שאם כמו בתכנית המקורית היינו יכולים לצרף עוד שני שחקנים זה היה נחמד. עדיין יש לנו עוד שני שחקנים שמחכים לעבור בבקרה. תקציב שכר השחקנים שלנו הוא הכי נמוך בליגה, אבל אני יכול להבין את ההנהלה ואני חושב שגם העירייה עושה עבודה גדולה בזה שהיא מעבירה לנו את הכספים האלה. כרגע אני לא רואה איך אנחנו יכולים להתחזק מעבר לסגל הנוכחי".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס: "אפשר לחלק את המשחק לשני חלקים: עד השער השטותי שספגנו כששלטנו במשחק, ומהדקה הזאת והלאה כשנתנו לעכו להיכנס לעניינים. לא התאוששנו וכבר קיבלנו את השני. אחר כך לא היינו מספיק טובים בשביל לכבוש שערים. ניסיתי להמר עם חילופים התקפיים, אבל גם כשהגענו למצבים טובים לא הצלחנו לכבוש. גם אחרי המשחק מול מכבי חיפה אמרנו שנצטרך להתחזק וראינו את זה היום. הגול של דלה איינוגבה זה שער שאסור לספוג, שער של חוסר ריכוז וחבל לי כי בשבוע שעבר הוא נתן משחק טוב בחיפה. לא נהרוג אותו אחרי טעות אחת.

"אנחנו בליגה של עכו, לא של מכבי חיפה. אנחנו מבינים את מצבנו וגם אחרי הניצחון מול חיפה ידענו שאנחנו עדיין רק קבוצה שעלתה ליגה וצריכה עוד חיזוק, ככה שזה לא רק תירוץ אחרי הפסד, אני חי את הקבוצה יום יום ומכיר אותה. כמובן שאני רוצה להתחזק ואם נוכל מבחינה כספית להביא עוד שחקנים, נעשה את זה. אני מבין את המצב הכלכלי של הקבוצה ונילחם עם מה שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully