וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדל נחת בישראל: "הלב שלי כאן. יש לי עוד כמה שנים לשחק"

31.8.2015 / 22:52

הפורוורד יעבור בדיקות מקיפות ואם יעבור אותן בהצלחה יוצג על ידי מכבי תל אביב. השחקן התייחס למצבו: "עשינו בדיקות חוזרות ללב, שום דבר שלילי לא עלה. אני שמח, לא רוצה למות בגיל 30"

צילום ועריכה: קובי אליהו

לאחר שסיכם את מרבית תנאיו עם מכבי תל אביב, בריאן רנדל נחת הערב (שני) בישראל. הפורוורד צפוי לעבור בדיקות רפואיות מקיפות בארץ, ואם יעבור אותן בהצלחה יוצג רשמית על ידי המועדון. בעקבות מחלוקת עם קובאן, אשר טענה כי השחקן לא עבר את הבדיקות הרפואיות, נסללה דרכו חזרה לצהובים, שלא מימשו את האופציה עליו מוקדם יותר הקיץ. על תוצאות הבדיקות של רנדל מהמועדון הרוסי וההתעניינות המחודשת מצד מכבי תל אביב פורסם לראשונה בוואלה ספורט.

"לא ידעתי מה יקרה הסוף העונה שעברה, זה לא הסתדר עם מכבי וחתמתי בקבוצה אחרת, אבל הלב שלי כאן, אשתי מרוצה וגם הבן שלי, אנחנו שמחים לחזור", אמר רנדל עם נחיתתו.

על כך שלא עבר את הבדיקות הרפואיות בקובאן אמר רנדל: "אני לא רוצה להיכנס לזה, אנשים יודעים שלא עברתי את הבדיקות, אז עשינו בדיקות חוזרות ללב והיו הרבה בדיקות, שום דבר שלילי לא עלה. באופן אישי אני שמח, אני לא רוצה למות בגיל 30, אבל מבחינה מקצועית לא סיימתי עם המשחק, יש לי עוד כמה שנים לשחק, חזרתי לתל אביב ואני שמח על כך".

בריאן רנדל, מכבי תל אביב, נוחת בישראל. קובי אליהו
גם המשפחה מרוצה. רנדל בנתב"ג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully