וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אין לי ספק שזהבי יטביע את חותמו על הנבחרת"

31.8.2015 / 17:50

מאמן הנבחרת ערך מסיבת עיתונאים לקראת צמד המשחקים מול וויילס ואנדורה והתייחס לכוכב שלו: "הוא הפך להיות מושא להערצה לילדים". על המשחק מול אנדורה: "לא מאמין בתוצאות שנקבעות מראש"

ניב אהרונסון

אחרי שנחלה שלושה הפסדים רצופים במסגרת מוקדמות יורו 2016, נבחרת ישראל מתכוננת לצמד המשחקים שמצפים לה מול אנדורה ו-ווילס. ישראל ירדה למקום השלישי בבית בעקבות ההפסדים האחרונים והיא חייבת לנצח את אנדורה החלשה כדי לחזור לתמונת הסיכויים. מהסגל נעדרים הפצועים רמי גרשון, ליאור רפאלוב, עומר דמארי ושרן ייני. היום ערך אלי גוטמן מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
הלחץ עליו. אלי גוטמן/ניב אהרונסון

גוטמן פתח ואמר: "אנחנו יוצאים לישורת האחרונה של הקמפיין הזה שהחל בצורה טובה מאוד והמשיך עם שלושה הפסדים כואבים. אנחנו נמצאים בשיאו של המאני טיים. במשחק הספציפי הזה עם הקהל הנהדר הזה, אני לוקח את הרגעים של אחרי המשחק מול בוסניה. השחקנים נהנו מהמשחק". על מצבת הפציעות של הנבחרת: "זה צירוף מקרים של מספר דברים ביחד. שחקנים מאוד משמעותיים חסרים, אבל כמאמן נבחרת יש לי את הפריבילגיה להחליף שחקן פצוע בשחקן אחר".

על המשחק מול אנדורה: "אני לא מאמין בתוצאות שנקבעות מראש. השחקנים שלי יבואו דרוכים, מוכנים, חדורי מוטיבציה ומחויבות בדיוק כמו שהם באו עד עכשיו". על זימונו של ורמוט: "כשגילי ורמוט בריא היכולות שלו בוודאות יכולות ששוות סגל של נבחרת ואני רואה אותו עוזר לנו במשחקים הקרובים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
מוכן למשימה/ניב אהרונסון

על המשחק בין בלגיה לבוסניה: "עדיף לנו שבלגיה תנצח, אבל אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. צריכים לבוא מרוכזים. יש לי אסטרטגיית משחק ברורה ואני יודע בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות".

על ערן זהבי: "אני מפרגן לערן זהבי ואישית שלחתי לו הודעה אחרי המשחק האחרון וכתבתי לו בין היתר שאני לא מופתע. זהבי היום הפך להיות מושא להערצה לילדים ואני חושב שהוא לוקח את זה רק למקומות הטובים. הוא יודע לסיים אתמול את המשחק בירושלים גמור ועייף ולהגיד אני נותן את כולי לנבחרת. אני אומר לכם שאם לא קורטואה בשער של בלגיה, אז שני כדורים שלו עוצרים רק ברשת. אין לי ספק שהוא יטביע את חותמו גם על הקמפיין הזה".

על המשחק מול וויילס: "אין ספק שהמשחק מול וויילס שונה מאנדורה אבל אנחנו נתכונן אליו רק שנגיע למשחק הזה". על עמדת השוער: "אם הייתי נותן לכם שם הייתם אומרים שזה לא רציני. כיוון שאני לא כזה ואני רוצה לכבד את השחקנים שלי, אז את התשובות תקבלו ביום חמישי".

קשר נבחרת ישראל ניב ביטון (שני מימין). ניב אהרונסון
מחכים לאנדורה/ניב אהרונסון
חלוץ נבחרת ישראל תומר חמד. ניב אהרונסון
מחכה להדמנות שלו. תומר חמד/ניב אהרונסון
שוער נבחרת ישראל אופיר מרציאנו. ניב אהרונסון
אופיר מרציאנו ברגע של הפוגה/ניב אהרונסון
מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן. ניב אהרונסון
"השחקנים שלי יבואו דרוכים, מוכנים, חדורי מוטיבציה ומחויבות". גוטמן/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully