וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "אם בריאן רנדל יחתום, נחשוב אם לצרף גבוה נוסף"

31.8.2015 / 11:13

יושב ראש מכבי תל אביב דיבר על ההכנות של קבוצתו: "הקבוצה תתאמן שבוע-שבועייים בסגל מלא ואז נראה מה קורה. רנדל יחתום בהתאם לתוצאות הבדיקות. פבראני? צריך לתת לו זמן"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפורוורד האמריקאי, בריאן רנדל, צפוי להגיע הערב (שני) לישראל על מנת לעבור בדיקות רפואיות במכבי תל אביב, כשאם יעבור אותן בהצלחה הוא צפוי לחתום על חוזה בקבוצה.

"בריאן יעבור בדיקות מקיפות ובהתאם לתוצאות יוחלט לגבי החתמתו", אמר שמעון מזרחי לוואלה ספורט. "במהלך הקיץ היינו צריכים להודיע עד מועד מסוים לרנדל אם הוא ממשיך או לא. היינו אז עדיין בעלטה לגבי איך זהות הקבוצה בעונה הבאה, ולכן היינו חייבים נאלצנו להודיע לו את שהודענו".

יושב הראש דיבר גם על התרשמותו מהקבוצה שערכה מספר אימונים: "אנחנו חסרים את יוגב אוחיון ודגן יבזורי. אם רנדל יגיע נצטרך להחליט האם יש לנו צורך בשחקן נוסף בעמדת הגבוהים. ההחלטה על כך תהיה בהתאם למה שהמאמנים יחליטו ונדון על כך, אבל צריך לתת לקבוצה להתאמן שבוע-שבועיים בסגל מלא כדי לקבוע מה קורה".

מזרחי נשאל על כושרו של ויטור פבראני והאם יש סיבות לדאגה בנושא: "דאגה? איך אפשר לקבוע דברים כאלו אחרי שלושה אימונים? אנחנו מכירים את היכולות של פבראני וצריכים לתת לו זמן להסתגל. אני חושב שזה לא נכון לקבוע משהו כזה בשלב מוקדם".

שחקן מכבי תל אביב ויקטור פבראני. ברני ארדוב
"צריך לתת לו זמן". פבראני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully