וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיקוביץ': "הליגה הישראלית לא חזקה בהרבה מהסרבית, אך מהירה יותר"

השוער הצעיר דיבר בסרביה על הופעת הבכורה שלו במכבי תל אביב: "אני מרוצה. היה קשה, אבל הכי חשוב שניצחנו. המועדון ביקש שאגיע כמה שיותר מהר לארץ כדי שאעמוד בשער וכך עשיתי"

one

חובבי כדורגל רבים בישראל ובאירופה צפו אמש (ראשון) בניצחון של מכבי תל אביב על הפועל באר שבע. לא בגלל ערן זהבי או מאור בוזגלו, לא בגלל סלבישה יוקאנוביץ' או ברק בכר ולא בגלל אוהדי שתי הקבוצות, אלא בגלל סיבה אחרת לגמרי: הופעת הבכורה של השוער הסרבי, פרדראג ראיקוביץ', בשער של הצהובים.

בגיל 19 בלבד, השוער, שנחשב לאחד השחקנים הצעירים המבטיחים באירופה, פתח בין הקורות של אלופת ישראל, כ-24 שעות לאחר שחתם בקבוצה. רבים הופתעו מהמהלך, וחיכו לראות האם ראיקוביץ' יעמוד בלחץ, ויצלח את משחק הבכורה במדי מכבי תל אביב.

ראיקוביץ' נזרק למים הקרים ועמד במשימתו בהצלחה. קבוצתו החדשה פגשה את אחת היריבות החזקות בליגת העל, ולמרות ההתרגשות הרבה, הצליח הסרבי להפגין ביטחון ולספק כמה הצלות מרשימות למדי. במדינתו, סרביה, עקבו בקנאות כמובן אחרי ההופעה הראשונה של השוער, ולא חסכו כלל במחמאות.

בלם מכבי תל אביב טל בן חיים (ימין) עם השוער פרדראג ראיקוביץ' (שמאל). ברני ארדוב
הרשים את הסרבים. ראיקוביץ' עם בן חיים/ברני ארדוב

"אני מאוד מרוצה מהיכולת שהצגתי במשחק הראשון", אמר ראיקוביץ'. "היה קשה, אבל הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו. המועדון אמר לי שאגיע כמה שיותר מהר לישראל כדי שאוכל לעמוד בשער כבר בסוף השבוע. שוחחתי עם חבריי לקבוצה באנגלית. הליגה הישראלית לא חזקה בהרבה מהליגה הסרבית, אבל משחקים שם מהר יותר".

"ראיקוביץ' הציג ביצועים מרשימים בהופעת הבכורה שלו בישראל", כתבו באחד העיתונים הגדולים במדינה, "בליץ". "הוא עצר מספר מצבים בטוחים, ועמד בלחץ הגדול שהיה עליו". "פרדראג הציג משחק שקט. הוא היה נראה רגוע", הוסיפה התקשורת הסרבית. "הוא אמנם ספג שני שערים, אך הם נפסלו בצדק. בדקה ה-76 הוא הגיב בצורה מדהימה אחרי ששחקן יריב ניסה להפתיע אותו עם בעיטה חופשית ממרחק גדול, זאת כשהיה מחוץ לשער".

"מאמן הקבוצה, סלבישה יוקאנוביץ', דיבר עליו וטען שהיה מרוצה מהופעתו", הוסיפו בסרביה. "הוא היה השחקן המצטיין בעקבות היכולת שהציג. הפועל באר שבע שלטה במשחק ובעטה יותר לשער, אך לצערה היא נתקלה בראיקוביץ'. בנוסף, מגיעות מחמאות גם ליוקאנוביץ', שהוביל את קבוצתו לליגת האלופות. בנוסף, הוא לא חשש לתת לשוער כל כך צעיר הזדמנות בין הקורות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully