וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בוואן חאל נוטש את מסיבת העיתונאים: "לא נפעל מתוך פאניקה"

חלון ההעברות באנגליה ייסגר מחר ומאמן מנצ'סטר יונייטד מתעקש כי לא יבצע מחטף של הרגע האחרון, ולא יחתים חלוץ שלא עקב אחריו. בתום דין ודברים עם עיתונאי שהתעקש בנושא, הוא עזב את האירוע בהפגנתיות

אימג'בנק GettyImages

מנצ'סטר יונייטד הפסידה אתמול לסוונסי 2:1, בפעם השלישית מתוך שלושה משחקים בעידן לואי ואן חאל. השדים האדומים מחזיקים במאזן של 7 נקודות מתוך 12 אפשריות, חמש מתחת למובילה המושלמת מנצ'סטר סיטי, אך בעיקר במאזן שערים דל של שלושה שערים מול שתי ספיגות אחרי ארבעה מחזורים. למרות זאת, וערב סגירת חלון ההעברות, המאמן ההולנדי מתעקש שלא יבצע "רכש מתוך פאניקה".

יונייטד נפטרה בקיץ מרובין ואן פרסי, ויתרה על רדאמל פלקאו וקרובה להעביר את צ'יצ'ריטו ללברקוזן. למרות זאת, היא לא התחזקה בחלוץ, וכל הרכישות שלה היו בקישור ובהגנה. "במועדון כמו מנצ'סטר יונייטד אתה לעולם לא יכול להיות מרוצה, אבל לא נקנה שחקן שלא עקבנו אחריו. אנחנו יודעים מראש מה קורה ומה לא קורה. עלינו להמשיך הלאה, ובינואר החלון ייפתח מחדש. זה תהליך, ואני לא יכול לשנות אותו.

מאמן מנ'צסטר יונייטד, לואי ואן חאל, יחד עם עוזרו ריאן גיגס. GettyImages
"בינואר החלון ייפתח מחדש". ואן חאל עם גיגס, אתמול/GettyImages

"אתה תלוי לא רק בשחקנים שאתה רוצה, אלא גם במועדון ובמה שאתה רוצה להוציא. אלה הרבה דברים שאתה לא יכול להאיץ".

דויד דה חאה לא שיחק אתמול פעם נוספת, וההזדמנות האחרונה להעברתו לריאל מדריד בחלון הנוכחי היא הלילה בחצות שעון ספרד. "עלינו להמתין ולראות, אני לא רוצה להתערב בזה", אמר ואן חאל. "אנו מחלקים את המשימות שלנו, וזו המטלה של אד וודוורד, לא שלי".

לאחר שאלות רבות על ענייני הרכש, מאס ואן חאל בנושא השיחה שהשתלט על מסיבת העיתונאים שנועדה לדון בהפסד לסוונסי - ובתום עימות קצר עם אחד העיתונאים, הוא נטש את האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully