וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו לא יהיה הפנדליסט הקבוע של צסק"א? "לא ברור מה קרה לו"

אחרי שהחמיץ פנדל שני ברציפות, קשר צסק"א עשוי לספוג "עונש". סלוצקי: "זו התקופה הקשה הראשונה שלו, כשהוא כבש היה נראה שהוא יישאר לנצח". דאבור: "אי אפשר לדעת מה יהיה עד תום החלון"

אתר רשמי

בוידאו: הביצוע היפה של עידן ורד אמש

הירידה ביכולת של ביברס נאתכו נמשכת. רגע לפני צמד המשחקים מול אנדורה ו-ויילס עם נבחרת ישראל, הקשר מציג יכולת פושרת במדי צסק"א ואמש (ראשון) הגיע רגע נוסף שהוא ירצה לשכוח. נאתכו, שחזר להרכב מול קובאן אחרי מספר משחקים בהם לא נכלל ב-11, החמיץ פנדל נוסף, שני ברציפות, בדקה ה-51 והוחלף בדקה ה-88.

הבוקר מתפרסם ברוסיה כי בעקבות ההחמצות של נאתכו מהנקודה הלבנה, המאמן ליאוניד סלוצקי שוקל ברצינות למנות פנדליסט קבוע אחר במקומו. "נאתכו כבר עשרה פנדלים ברציפות, אבל את השניים האחרונים הוא החמיץ. קשה לי מאוד להסביר את זה. צריך לראות מה נאתכו יעשה בבעיטה הבאה שלו, כי בדרך כלל הוא בועט פנדלים טוב מאוד. הוא החמיץ את השניים האחרונים, ונצטרך לקבל החלטה לגבי זה", אמר המאמן.

סלוצקי התייחס לעובדה כי סיפסל את נאתכו במספר משחקים העונה. "זו הפעם הראשונה שהוא באמת חווה תקופה קשה בצסק"א. כשהוא הגיע לכאן, הקריירה שלו הייתה בעלייה. כשהכל הלך טוב והוא היה כובש באופן תדיר היה נראה שהוא יישאר כאן לנצח. הוא לא צריך להתרגש, יש לו את היכולת והאופי כדי להתמודד עם הסיטואציה הזאת".

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה חוגג. Epsilon, GettyImages
תקופה קשה. נאתכו/GettyImages, Epsilon

* חלוץ גראסהופרס, מונס דאבור היה לאחד השחקנים הכי מבוקשים בשוויץ בחלון ההעברות הנוכחי. החלוץ כבש כבר חמישה שערי ליגה בחמישה משחקים ובישל שישה שערים נוספים. בעקבות זאת, זכה לחיזורים רבים מצד קבוצות רבות, ביניהן גם פאלרמו האיטלקית, שעל פי דיווחים שונים דאבור כבר סיכם את תנאיו בשורותיה. בסופו של דבר העסקה נפלה, לאחר ששני המועדונים לא הצליחו להגיע להבנות ביניהם.

דאבור ערך אתמול את ההופעה השביעית שלו העונה בליגה השוויצרית, ב-2:3 על יאנג בויז, שהבטיח לצרצרים שבוע נוסף בפסגת הליגה. דאבור, שהיה מעורב בשער הראשון, נשאל בסיום המשחק האם הוא יישאר בקבוצתו או שמא בכל זאת יעבור קבוצה. "חלון ההעברות פתוח לעוד 24 שעות נוספות, כך שאי אפשר לדעת מה יהיה. למרות זאת, יש לי חוזה בגראסהופרס וטוב לי כאן".

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
משאיר פתח. דאבור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully