וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נואשת לרכש: "בלי חיזוק עוד ניאבק נגד הירידה"

31.8.2015 / 8:26

אחרי ה-0:0 עם נתניה, בבירה מתכוננים לעונה קשה: "עזבו כאן שחקנים מובילים ולא הגיעו אחרים". קנאלס מועמד, לחץ לצרף את איינבינדר, שביעות רצון מרואדה: "יש לו כדורגל, צריך להוריד חלודה"

one

אכזבה בבית"ר ירושלים בסיום ה-0:0 אמש (ראשון) עם מכבי נתניה. האכזבה באה בעיקר בגלל צורת המשחק של הקבוצה, בעיקר במחצית השנייה. גורם בקבוצה אמר: "לא בטוח שמגיע לנו לצאת עם נקודה, הקבוצה חלשה ואם לא תתחזק ניאבק נגד הירידה. אפשר לדבר מהיום עד מחר, אך בלי שחקנים שימשכו לא נוכל לעשות יותר מדי. עזבו שחקנים מובילים ולא הגיעו אחרים".

הצוות המקצועי לחוץ מאוד לחזק את הקבוצה לפני סיום מועד ההעברות ב-8 לספטמבר ומחכה לתשובות מאלי טביב. בנוגע לדן איינבינדר העניינים תקועים כבר שבועיים והשחקן כבר עבר לנהל מו"מ עם קבוצות נוספות. גורם המעורה בעסקה אמר אתמול: "מכבי משתתפים, דן מוותר על כסף, גם בית"ר צריכה להתעורר, אחרת הוא לא ישחק אצלה".

נס זמיר בית"ר ירושלים. מגד גוזני
חייבים חיזוק. נס זמיר/מגד גוזני

בנוגע לשחקן התקפה, בבית"ר בודקים זרים ואם ימצא זר ראוי, ולאד מוראר ייחתך. הרומני אמור לנסות להתאמן היום, אך בבית"ר לא תולים יותר מדי תקוות ומתייחסים לזה כניסיון למשוך את הזמן עד לסיום מועד ההעברות. "הלוואי שהוא כשיר, אך זה לא נראה ככה. הרופאים שלנו חוזרים ואומרים שהוא חייב ניתוח".

אם הוא ייחתך, אחד השמות החמים הוא של ניקולאס קנאלס. הצ'יליאני בן ה-30 שיחק בשנים האחרונות בעיקר באזרבייג'אן ונחשב לסקורר איכותי, אך אם בית"ר לא תנסה לסכם עימו ביום-יומיים הקרובים היא עשויה לאבד אותו. קנאלס הבקיע בעונה שעברה 11 שערים ב-20 משחקים בנפטצ'י באקו האזרית.

בית"ר הייתה במשחק במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה הקבוצה נראתה מפורקת והשער של נתניה היה באוויר. שחקנים בקבוצה אמרו: "בוריס קליימן הציל אותנו אתמול. אי אפשר להיראות ככה. חייבים לעצור את זה, גם עם חיזוק וגם עם יותר מחוייבות של שחקנים שנכנסים ללחץ ולא מתפקדים".

בצוות המקצועי הצטערו שלא הלבישו את תומר ירוחם למשחק ולאחר פציעתו של שניר משען לא היה מחליף מתאים לעמדת הבלם. משען סובל מפגיעה בגיד וייבדק בימים הקרובים. ניסו קפילוטו התלונן על רגישות בשריר במחצית השנייה וחשש שלא יוכל למשוך עד לסיום המשחק. בבית"ר לא נלחצו מהמשחק הפושר של חסוס רואדה ואמרו: "רואים שיש לו כדורגל, הוא עדיין צריך להוריד חלודה".

ביום חמישי הקרוב תערוך הקבוצה משחק אימון נגד מכבי פתח תקוה ומנסה לארגן לשבוע לאחר מכן משחק אימון נוסף. בבית"ר מקווים כי לפחות שחקן אחד נוסף יצטרף עד המשחק אימון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

צפו במיטב הביצועים של ניקולאס קנאלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully