וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים: "ארבייטמן שבור", במכבי חיפה מקווים שיעזוב עד ינואר

31.8.2015 / 8:10

במועדון מעודדים מהיכולת וטוענים שהחלוץ ששוב סופסל עוד ישחק, שחקנים: "השיטה פוגעת בו ובברדה". רוני לוי מעוניין לצרפו עוד העונה, שיר צדק: "ראו שאנחנו לא נשברים, לא צריכים מחמאות כדי לדעת ששיחקנו טוב"

ברני ארדוב

עוד משחק נגד מכבי תל אביב הסתיים במפח נפש, אלא שבניגוד לפעמים הקודמות, בהפועל באר שבע יוצאים מעודדים מהיכולת. "אפשר להתאכזב מהתוצאה, אבל בניגוד למשחקים האחרונים ראו שלא חששנו מהיריבה ועמדנו כשווים מול שווים", אמר אחד השחקנים אתמול (ראשון) אחרי ההפסד 1:0 בטדי. "שלטנו על מכבי בחצי השעה הראשונה, וגם באחרונה. חבל מאוד בשביל האוהדים, אבל אסור לשקוע בזה. חשוב שנמשיך לשחק בדרך הזאת".

כפי שפרסמנו אתמול, החלוץ שלומי ארבייטמן נראה כעוס בסיום ובירידה לחדר ההלבשה אמר לחבריו: "אני מופתע מאוד, אבל יודע מה אני שווה. בטח הרבה יותר מספסל". שחקן בבאר שבע סיפר כי "ארבייטמן נראה שבור, הוא בטוח לא ציפה ליחס הזה". במועדון טוענים כי ארבייטמן עוד יתרום הרבה להפועל באר שבע עוד העונה, אבל במצב הקיים לא מן הנמנע שארבייטמן לא יישאר בקבוצה. לאחרונה עלה שמו של החלוץ במכבי חיפה, ונראה כי במועדון בהחלט בונים על אפשרות שיעזוב את באר שבע עד ינואר.

"השיטה הנוכחית היא 4:5:1 נסוג, ולא 4:3:3 כמו שאוהדים לצייר אותה", אמר אחד השחקנים והמשיך: "ברור שהשיטה הנוכחית פוגעת קצת בברדה ובארבייטמן, משום שכל עוד שהר משחק, שלומי ימשיך לשבת על הספסל וזה בטח לא מצב שהוא רגיל אליו". נראה כי גם אליניב ברדה לא אוהב את ההחלטה לספסל אותו, אבל שחקנים בבאר שבע אמרו גם אתמול כי הקפטן "נושך שפתיים כדי שלא לפגוע בקבוצה".

שחקן הפועל באר שבע, בן שהר, עם שלומי ארבייטמן ובן ביטון. קובי אליהו
לא מן הנמנע שהוא יעזוב. שלומי ארבייטמן/קובי אליהו

"אבי ריקן יצא החוצה, הרשים כדור שלדעתי פגע ברגל השניה וקיבל סיבוב, וערן היה במקום. כרגיל", ניתח שיר צדק את השער של קפטן מכבי תל אביב. "אנחנו לא צריכים מחמאות כדי לדעת ששיחקנו טוב, הגענו להרבה מצבים. באר שבע מתקדמת ממשחק למשחק, זה בא לידי ביטוי ביכולת ובמצבים שאנחנו מגיעים אליהם. הרגשתי שמה שחסר זה להכניס את הכדור פנימה. זה רק מחזור שני בליגה, חשוב שאנחנו יוצאים מעודדים".

"אני לא אוהב להפסיד", המשיך הבלם. "אנחנו מסתכלים על עצמנו, איך להשתפר. התכוננו ועבדנו קשה לקראת המשחק וראו את זה. באר שבע מתרכזת בעצמה, יש עוד ליגה ארוכה ונמשיך לתת את הכל. ראו שאנחנו לא נשברים, וזה עוד שלב בעונה הזאת". הבלם התחמק משאלת האליפות ואמר: "אנחנו כרגע מדברים על באר שבע. יש לנו דרך ואנחנו מאמינים בה. במחזור הבא יש לנו משחק קשה ברעננה. נעשה הכל כדי להציג יכולת טובה ולחזור עם נקודות".

ויש גם נקודת אור מהמשחק אתמול: במועדון שמחו לשמוע כי חמישה נציגים זומנו לנבחרת ישראל: שיר צדק, אופיר דוידזאדה, מאור בוזגלו, מאור מליקסון ובן שהר, אם כי חלק מאנשי המועדון סבורים שגם דודו גורש היה צריך לקבל זימון במקום אריאל הרוש. כפי שפרסמנו אתמול, אליניב ברדה יזם שיחה עם גוטמן וביקש להשתחרר מסגל הנבחרת, כשהסיבה הרשמית היא אירוע משפחתי. ברדה אמר לוואלה ספורט: "יש לי אירוע פרטי במשפחה. אני עם הנבחרת בלב ובנפש". לאחר פגרת הנבחרת באר שבע תתארח במשחק חוץ ברעננה. מתן אוחיון שמתאושש מפציעה (מתיחה ברצועה הצדית) צפוי לחזור לסגל לקראת המשחק.

עוד באותו נושא

באר שבע הפסידה 1:0 למכבי ת"א בטדי

לכתבה המלאה
קשר מכבי תל אביב ערן זהבי. ברני ארדוב
"ערן היה במקום. כרגיל". שיר צדק מול זהבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully