וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "הכל הולך לנו עכשיו, חבל שהמשחק נגד צ'לסי לא השבוע"

31.8.2015 / 6:16

מכבי תל אביב נלהבת מהניצחון על באר שבע: "במומנטום הזה אולי היינו מפתיעים בלונדון". שביעות רצון מראיקוביץ': "נראה מעולה אחרי חצי אימון", ראדוניץ' יהיה כשיר רק בעוד חודש, קרלוס גרסיה במתח לקראת היום הגורלי

ברני ארדוב

הרגשה עילאית במכבי תל אביב אחרי הניצחון 0:1 אמש (ראשון) על הפועל באר שבע. "אנחנו בתקופה לא נורמלית", הודו אמש שחקנים בקבוצה אחרי המשחק. "לרדת לקרקע אחרי ניצחון על באזל ולנצח בחוץ את באר שבע שהיתה שווה לפחות תיקו, מלמד שזו תקופת שיא עבור המועדון הזה. הכל הולך לנו עכשיו. חבל שהמשחק נגד צ'לסי לא השבוע. במומנטום הזה אולי היינו מפתיעים גם בלונדון".

במועדון קיימת תחושת סיפוק מהופעת הבכורה של פרדראג ראיקוביץ' בין הקורות והיא זו שגם מדרבנת את ג'ורדי קרויף וסלבישה יוקאנוביץ' לנסות ולהשלים את המהלך של צירוף של מגן שמאלי נוסף לסגל. למכבי אין יותר מדי זמן ודומה שאם היום לא ייחתכו העניינים, הסגל ישאר כפי שהוא. מי שנמצא במתח הוא קרלוס גרסיה, אף שהוא יכול היה לשאוב עידוד מכך שמכבי סירבה לשחרר אותו להפועל רעננה, דבר שאולי מלמד על כך שהוא עשוי להישאר לבסוף. יחד עם זאת, הבלם הספרדי יודע כי אין סנטימנטים בקרית שלום ואם יימצא מגן שמאלי זר טוב, הוא עשוי לבוא על חשבונו.

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ' (שמאל). ברני ארדוב
רק תביאו את צ'לסי. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

יוקאנוביץ' הציב אתמול את יובל שפונגין כמגן שמאלי, כפי שפורסם כבר שלשום בוואלה ספורט. במשחקי הליגה הוא עשוי להמשיך לתפקד אותו בעמדה זו אם לא ימצא מגן שמאלי אחר. עמרי בן הרוש נכנס אתמול רק כמחליף לעמדת המגן השמאלי והוא נמצא כרגע בעדיפות משנית.

בתוך כך, החלוץ הקרואטי דיאן ראדוניץ' עוד רחוק מלהיות כשיר למשחקים. הקרואטי הגיע אחרי פציעה ממושכת ובינתיים הוא מתאמן בצידי המגרש לבד. יוקאנוביץ' העריך אמש שייקח לו עוד חודש בערך עד שיוכל לשחק. בקבוצה אהבו את ההופעה של עדן בן בסט והוא יקבל בהמשך עוד הזדמנויות.

באשר לכל נושא אשרת השהייה של ראיקוביץ', אמר גורם במועדון: "מעולם לא נתקלנו בעניין הזה. כל שחקן זר שנרשם בהתאחדות לכדורגל מורשה לשחק עד שהוא מקבל אשרת שהייה בישראל. לא יודעים מה קרה הפעם, אבל אין שום זר שמגיע לשחק כאן שמחכה עד שתצא אשרת השהייה שלו. כולם משחקים אחרי הרישום שלהם בהתאחדות לכדורגל".

בכל הקשור למשחק אתמול אמר יוקאנוביץ': "אני מרוצה משלוש הנקודות אבל אנחנו חייבים לשחק יותר טוב. לראיקוביץ' היתה הופעת בכורה מצויינת. סיימנו ללא ספיגת שער וזה מצוין. הוא שוער צעיר והוא עוד ישתפר. יש לו אופי חזק ואחרי חצי אימון הוא הראה יכולת גבוהה. ראיקוביץ' הראה הרבה אישיות במשחק וזה נהדר עבורנו. הוא מהטובים בעולם לגילו, אבל עוד יהיה יותר טוב בעתיד".

על עוד שער של ערן זהבי, אמר המאמן: "ערן כבש והוא עושה עבודה נהדרת עבור מכבי תל אביב".

יוקאנוביץ' התרשם מבאר שבע והחמיא לה בסיום: "באר שבע קבוצה מצויינת שלחצה אותנו מאוד במחצית השנייה. למזלנו הצלחנו לסיים בניצחון מול אחת הקבוצות הטובות בליגה".

עוד באותו נושא

0:1 למכבי תל אביב על באר שבע בטדי, בכורה לראיקוביץ'

לכתבה המלאה
בלם מכבי תל אביב טל בן חיים (ימין) עם השוער פרדראג ראיקוביץ' (שמאל). ברני ארדוב
הרשים. ראיקוביץ' עם בן חיים/ברני ארדוב

מי שבישל את השער לערן זהבי היה אבי ריקן שהשתלב מצוין במכבי תל אביב. ריקן לקח למעשה את המקום של דור מיכה שהיה אתמול חולה ולא נכלל בסגל, אבל במשחקים האחרונים הוא ראה שהמקום בהרכב הולך לריקן.

"היו הרבה דיבורים לפני המשחק על זה שיהיה לנו קשה לנצח, כי לא נוכל לרדת לקרקע אחרי באזל", אמר ריקן. "באנו עם הרבה עייפות למשחק הזה ולשמחתנו ניצחנו יריבה מאוד חזקה. באר שבע לחצה אותנו והיתה טובה. היה לנו קשה לשמור על איזון ולהחזיק יותר בכדור. יש משחקים בהם אנחנו מגיעים כפייבוריטים ברורים, אבל זה לא היה כך היום".

על זהבי ועל ראיקוביץ' אמר ריקן: "ערן תמיד שם במקום הנכון ובזמן הנכון. לא צריך להגיד יותר על ערן. השוער עשה עבודה טובה. אני רוצה לומר מילה טובה לחואן פאבלו שהכרתי אותו מעט אבל למדתי מהר איזה בן אדם הוא".

על האופן בו מכבי חתכה את פאבלו אמר ריקן: "תפקידנו לא לבקר ולא לדבר אלא לבוא למגרש ולנצח".

על עצמו אמר ריקן: "השתלבתי מהר במכבי תל אביב וזה נותן לי דחיפה גדולה להמשיך כך. אני משתדל לעשות מה שהמאמן מבקש בכל מיני עמדות".

במכבי תל אביב מרוצים מההחלטה של אלי גוטמן לזמן לסגל הנבחרת הלאומית שמונה שחקנים שלהם. מדובר בערן זהבי, טל בן חיים הבלם וטל בן חיים החלוץ, עמרי בן הרוש, אלי דסה, גילי ורמוט, איתן טיבי ואבי ריקן. בקבוצה לא שכחו לציין גם את זימונו של ברק לוי המושאל למכבי נתניה ורואים בו את השחקן התשיעי של הקבוצה במדים הלאומיים.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג עם אבי ריקן. ברני ארדוב
השתלב היטב. ריקן עם זהבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully