וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: פוואיו טמבו עשוי להצטרף, רנה מיחליץ' סיכם

30.8.2015 / 23:55

הקבוצה של חיים סילבס בדרך לחיזוק: אחרי שהקשר הסלובני של דברצן סיכם את תנאיו ויגיע לצורך בדיקות רפואיות, לוואלה ספורט נודע כי גם הקיצוני הזמבי של אסטרה נמצא חזק על הכוונת

one

הפועל רעננה יצאה לפגרת הנבחרת עם ארבע נקודות משני מחזורים, וצפויה לחזור אחריה לליגה עם כמה פנים חדשות. הקבוצה סיכמה עם הקשר הסלובני רנה מיחליץ' בן ה-27, ולוואלה ספורט נודע כי היא עשויה לצרף גם את שחקן הכנף הזמבי פוואיו טמבו בן ה-26 מאסטרה ג'ורג'ו הרומנית.

פוואיו טמבו שחקן פ.צ באזל (שמאל) מול יוזף ורגה שחקן דברצן. רויטרס
יצטרף לחבריו הזמבים ברעננה? פוואיו טמבו, משמאל/רויטרס

טמבו שיחק בעברו באטואל דו סהאל הטוניסאית והעביר גם שנה וחצי בבאזל, עד שנחת ברומניה ב-2012. בעונתו הראשונה במדי אסטרה כבש שישה שערי ליגה ב-26 משחקים, ובעונה השנייה מיעט לשחק בגלל פציעה, אם כי הספיק לפגוש את מכבי חיפה בליגה האירופית. בעונה שעברה חזר וכבש שער אחד ב-13 משחקים (מתוכם רק ארבעה בהרכב). עד 2013 הוא השתייך גם לנבחרת זמביה ושיתף פעולה עם עמנואל אמבולה ואוואנס קאנגווה המחכים לו ברעננה.

מיחליץ' יגיע השבוע לבדיקות רפואיות וצפוי לחתום על חוזה. הקשר עושה המשחק שגדל במאריבור, הפך בגיל 19 וחודש לשחקן הצעיר אי פעם בנבחרת סלובניה ורשם שלוש הופעות במדיה ב-2007. ב-2010 עזב את מאריבור לטובת נסיונל הפורטוגלית, ממנה הושאל ללבסקי סופיה ולאחר מכן חזר לארצו כשחתם בזאברץ'. בתחילת 2014 נדד מיחליץ' לדברצן והעונה פתח בשלושה משחקי ליגה בהונגריה.

פרט לכך, חיים סילבס ינסה לצרף עד הרגע האחרון את קרלוס גרסיה, מפני שהוא מעוניין בבלם בכיר שינהיג את ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully