וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פיורנטינה הובסה בטורינו, קייבו רמסה את לאציו

המארונס חוללו מהפך והנחילו לסוזה והויולה הפסד ראשון עם ניצחון 1:3, צמד לפאלוסקי ב-0:4 של קייבו על הביאנקוצ'לסטי, 2:2 בין נאפולי לסמפדוריה, יובנטיץ' העניק לאינטר 1:2 על קארפי

שחקני קייבו חוגגים עם אלברטו פאלוסקי (ימין). GettyImages
לא ריחמו על לאציו. פאלוסקי ושחקני קייבו חוגגים/GettyImages

אחרי המשחק הגדול בו רומא ניצחה את יובנטוס 1:2, הושלם הערב (ראשון) המחזור השני בליגה האיטלקית, והיו בו שפע של שערים, מהפכים וגולים יפים. מאמן פיורנטינה פאולו סוזה, שחגג היום את יום הולדתו ה-45, ספג הפסד 3:1 בטורינו, נאפולי נפרדה מסמפדוריה עם 2:2 לאחר שהובילה 0:2, קייבו רמסה את לאציו 0:4, ואינטר לא מעדה מול העולה החדשה קארפי כשסיימה את משחק החוץ שלה בניצחון 1:2.

טורינו - פיורנטינה 1:3

מאמן פיורנטינה פאולו סוזה חגג היום את יום הולדתו ה-45, אבל במקום שלוש נקודות במתנה הוא ספג את הפסד הליגה הראשון שלו כמאמן הויולה. הפתיחה הייתה שייכת לאורחת מפירנצה, שעלתה ל-0:1 בדקה ה-10 משער של מרכוס אלונסו. אבל טורינו הצליחה לחולל מהפך במחצית השנייה. תחילה היה זה אמיליאנו מורטי שהשווה ל-1:1, ובדקה ה-69 פאביו קוואליארלה העלה את המארחת ל-1:2, אחרי שקיבל כדור עומק והמשיך בנגיעה פנימה. בדקה ה-77 הגיע השער שסגר את הסיפור. דניאלה באזלי קיבל כדור שנהדף אליו מהגנת פיורנטינה, עבר שחקן אחד ושיגר טיל מכ-30 מטרים שנעצר ברשת, וקבע 1:3 מרשים לטורינו, שחגגה ניצחון שני רצוף.

מאמן פיורנטינה פאולו סוזה. GettyImages
לא אהב את מה שראה. סוזה/GettyImages

נאפולי - סמפדוריה 2:2

איזו דרמה סיפקו שתי הקבוצות הגדולות האלה לקהל בסן פאולו. אוהדי הפרטנופי חגגו במחצית הראשונה צמד שערים של גונסאלו היגואין, שבדקה ה-9 קיבל מסירת עומק, הקפיץ מעל ויויאנו פנימה וקבע 0:1, ובדקה ה-39 העלה את נאפולי ל-0:2 אחרי שבעט שטוח לפינה הרחוקה. אבל סמפדוריה לא הרימה ידיים, והשוותה ל-2:2 מצמד שערים של אדר, שבדקה ה-57 צימק מהנקודה הלבנה ל-2:1, ושתי דקות אחר כך היתל בשלושה מגיני נאפולי, ובעט כדור שטוח ומדויק לפינה בדרך ל-2:2.

עוד באותו נושא

איטליה: רומא ניצחה את יובנטוס 1:2

לכתבה המלאה
חלוץ נאפולי גונסאלו היגואין מכניע את שוער סמפדוריה. AP
הצמד שלו לא הספיק. היגואין/AP

קייבו - לאציו 0:4

הקבוצה רולאנדו מראן לא ריחמה על האורחת מרומא, ניצלה את הסגל החסר שלה ופירקה אותה בדרך לניצחון שני ברציפות. ריקארדו מאג'וריני פתח את החגיגה עם שער בדקה ה-12, אלברטו פאלוסקי נגח מקרוב כדור רוחב והעלה את קייבו ל-0:2 בדקה ה-30, ובדקה ה-45 חתם וולטר בירסה את תוצאת המחצית עם כדור חופשי אדיר לחיבורים, וקבע 0:3. בדקה ה-68 פאלוסקי השלים צמד, כשהעלה את קייבו ל-0:4.

שחקן קייבו וולטר בירסה. GettyImages
כדור חופשי מושלם. בירסה/GettyImages

קארפי - אינטר 2:1

הנראזורי הזיעו עד שהשיגו את שלוש הנקודות. בדקה ה-31 סטבאן יובטיץ' חגג שער שני בסרייה A אחר שהשתלט על כדור וגלגל פנימה לאחר שעבר את השוער. התשובה של קארפי הגיעה בדקה ה-80 עם שער שוויון של אנטוניו די גאודיו, שדחק את הכדור פימה מחמישה מטרים. כשהיה נדמה שקארפי תפתיע ותחגוג נקודה ראשונה בסרייה, הגיעה הדקה ה-89 בה נשרק פנדל לזכות אינטר, ויובנטיץ' כבש מהנקודה הלבנה, השלים צמד ואינטר חגגה 1:2.

תוצאות נוספות:

אטאלנטה - פרוסינונה 0:2
לאטאלנטה: גוגליאלמו סטנדארדו (21), אלחנדרו גומז (69)

גנואה - ורונה 0:2
לגנואה: לאונרדו פבולטי (57), סרג' גאקפה (76)

אודינזה - פאלרמו 1:0
לפאלרמו: לוקה ריגוני (8)

שחקן אינטר סטבאן יובטיץ' (מרכז). GettyImages
הציל את אינטר. יובטיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully