וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוב, הרע והמכוער: הגיבור החדש של אוהדי מכבי תל אביב

30.8.2015 / 22:59

ילד בן 19, ביומו השני במדינה זרה, עם תג מחיר של 3 מיליון יורו, ועדיין צלח את טבילת האש הראשונה. פרדראג ראיקוביץ' עוד ישכיח את הרומנטיקה סביב חואן פאבלו, ההגנה של באר שבע לא תשכח את זהבי. וגם: הסיוט של אצטדיון טדי

one

הטוב: פרדראג ראיקוביץ'

השוער הסרבי הצעיר עבר בהצלחה גמורה את טבילת האש הראשונה שלו במדים הצהובים. על הגב אמנם הייתה הספרה 95, אבל על הכתפיים היה רשום בגדול תג המחיר: 3 מיליון יורו. מגיעות לו כל התשואות אחרי שעמד במוקד העניינים לפני המשחק הכל כך קשה של הצהובים, ולפחות הערב הוכיח שיש על מי לסמוך. ילד בן 19, שמגיע למדינה זרה, נזרק למים העמוקים אחרי אימון אחד בלבד עם הקבוצה ועושה את זה כמו גדול. ראיקוביץ' גילה המון בגרות, לקח כמה כדורים מסוכנים, לא התבייש לגעור בשחקני ההגנה כשהיה צריך ובעיקר והכי חשוב - לא ספג במשחק שהיה בשליטת היריבה מבאר שבע.

היה לו ערב די סוער, אחרי שספג שער מרגלי ברדה אחרי לכאורה איבוד כדור שלו (בהחלטת שופט מוצדקת), אחרי שכמעט ספג מרגלי בוזגלו בכדור חופשי אחרי שהיה רחוק מקו השער, אבל המאמן סלבישה יוקאנוביץ' והמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, בהחלט יכולים לרשום לעצמם וי גדול ראשון, בכל הנוגע להבאת הכישרון הסרבי הצעיר, גם אם צריך לזכור שמדובר במשחק ראשון שלו וחובת ההוכחה עדיין עליו. לפחות על פי 90 הדקות הראשונות, נראה שעם כל הרומנטיקה שבסיפור שחרורו של חואן פאבלו, לאוהדי מכבי תל אביב יהיה בקרוב גיבור חדש בין הקורות.

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עמד במוקד העניינים ושרד את המבחן. פרדראג ראיקוביץ'/ברני ארדוב

הרע: מרכז ההגנה של הפועל באר שבע

התדריך לשחקני ההגנה של באר שבע לפני המשחק, היה פשוט מאוד: למנוע מערן זהבי להבקיע, עם השאר כבר נסתדר. אז אחרי מחצית ראשונה שהייתה בשליטה כמעט מוחלטת של באר שבע, הגיע הרגע הזה - כמו שקרה כבר אינספור פעמים במשחקים בין הקבוצות - שמרכז ההגנה נרדם ומאפשר שער צהוב. לזהבי הספיקה הזדמנות אחת בדקה ה-45, כדי להתרומם בין בלמי באר שבע שאיבדו ריכוז ולהבקיע את השער הכל כך יקר.

ומילה קטנה נוספת לשיר צדק. אתה אחלה שחקן, עזוב אותך מכל הקטנות. לא ראוי, לא מתאים ובעיקר מוציא אותך מריכוז במהלך המשחק.

עוד באותו נושא

הבלתי מעורערת: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
וויליאם סוארס שחקן הפועל באר שבע עם השופט מנשה משיח, שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כרגיל, באר שבע קרסה מול מכבי ברגע אחד של קיפאון הגנתי. וויליאם סוארס/ברני ארדוב

המכוער: חווית ההגעה עד הכיסא באצטדיון טדי

קודם כל, חייבים להגיד: חווית הצפייה באצטדיון טדי היא מהמשובחות שיש לנו בכדורגל הישראלי. השלמתו של היציע הדרומי, שהפך את האיצטדיון לטבעת אחת גדולה וסגורה, מקנה לקהל אווירה של אירופה, כשגם השחקנים על הדשא נהנים ממנה. אבל... וכאן האבל הגדול, עד שמגיעים לשבת על הכיסא, הנשמה יוצאת. זה מתחיל בפקקים עצומים בדרכי ההגעה לטדי וממשיך באופציות החנייה הדי מצומצמות שיש באזור. אוהדים שהגיעו למשחק מעידים כי היו תורים עצומים והמון אי סדר, גם באזור קופות הכרטיסים ואפילו בכניסות לתוך היציע, כפי שהעידו תמונות הגולשים ברשתות החברתיות, לפני המשחק, היה סוג של סיוט. למען ההגינות נציין שבאר שבע הייתה המארחת, אך היא עצמה אורחת לרגע בטדי ואין לי ספק שאוהדי באר שבע כבר מפנטזים על פתיחתו של אצטדיונם החדש. נותר רק לקוות ששם החוויה תהיה מושלמת, גם לפני שריקת הפתיחה.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חגיגה במגרש, אבל סיוט בדרך. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully