וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "ננסה לעשות תוצאות טובות באירופה, למרות הבית הקשה"

30.8.2015 / 22:26

מכבי ראשון לציון פתחה את אימוניה לקראת העונה החדשה, ומאמנה מצפה לאתגר שמחכה לקבוצתו בשתי המסגרות: "מעבר למכבי תל אביב והפועל ירושלים שנמצאות בספירה אחרת, כל שאר הקבוצות שוות"

אימון מכבי ראשון לציון. אודליה מטרי, מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
שחקני ראשון לציון באימון/אתר רשמי, אודליה מטרי, מכבי ראשון לציון

מכבי ראשון לציון פתחה את אימוניה לקראת עונת 2015/16, ומאמנה שרון דרוקר נשמע אופטימי לקראת מה שמצפה לו ולשחקניו בליגה ובאירופה. מכבי ראשון לציון תתחרה בעונה הקרובה במפעל החדש של פיב"א ותהפוך לקבוצה הישראלית השלישית שתתחרה באירופה, לצד מכבי תל אביב (יורוליג) והפועל ירושלים (יורוקאפ). הליגה החדשה של פיב"א, שנאבקת במונופול של יול"ב ביבשת הישנה, תהיה המקבילה של פיב"א ליורוקאפ.

"יש לנו עונה מאוד מאתגרת עם הרבה משחקים בהרבה מסגרות", אמר דרוקר. "ננסה לעשות תוצאות טובות באירופה, למרות שנפלנו בבית קשה. הרצון הוא שראשון לציון תחזור למקום הטבעי שלה ותשחק באירופה, מעבר למכבי תל אביב והפועל ירושלים שנמצאות בספירה אחרת, כל שאר הקבוצות שוות. נעשה הכול כדי לעשות עונה טובה ולעשות כיף למי שיראה אותנו, מקווה שנשחק כדורסל טוב".

שחקן הקבוצה גולן גוט: "אני מאמין שתהיה לנו עונה טובה, יש פה שחקנים שרצים ביחד ואלה שהגיעו מתחילים להתחבר. השאיפה היא לעשות עונה יותר טובה מהעונה שעברה, במיוחד עם הליגה החדשה של פיב"א".

שחקן הקבוצה מארק ליונס: "זה שונה לשחק באזור תל אביב מאשר לשחק בצפון, אני רואה פה הרבה חברים ופחות משעמם. אחת הסיבות שבאתי לפה היא שראשון לציון משחקת באירופה, וזה נהדר לשחק פעמיים בשבוע. יש לנו מאמן מצוין וזה מועדון טוב".

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. מגד גוזני
"נעשה הכול כדי לעשות עונה טובה ולעשות כיף למי שיראה אותנו". דרוקר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully